هزينه بازسازی خسارت توفان سندی نجومی است

نگاهی به خسارات به جای مانده از توفان سندی در آمریکا، هزینه سنگین بازسازی را یادآوری می کند. توفان سندی در سواحل شرقی آمریکا، خسارات سنگینی برجای گذاشت.

گزارشگر تلویزیون بین المللی فرانسه در باره خسارات توفان در واشنگتن گفت: «واشنگتن شاهد آثار بجای مانده از توفان سندی است. دیدن بخش کوچکی از تبعات توفان؛ با توجه به این که توفان یک هزار کیلومتر از سواحل شرقی آمریکا را طی کرده است، هزینه نجومی بازسازی این خسارات را یادآوری می کند.

رئیس جمهوری آمریکا گفته است که بازسازی خسارات ناشی از توفان زمان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد و من فکر می کنم اوباما اشتباه نکرده است.»

مجری به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هفته آینده اشاره و خاطر نشان کرد، شرایط برای رای گیری چندان مهیا نیست.

گزارشگر در این باره گفت: «مسئله مهم در این انتخابات برای اوباما این است که بتواند کسانی را که در انتخابات قبلی به وی رای داده اند، مجددا به تکرار رای شان متقاعد کند. این توفان ظاهرا به لغو برنامه های انتخاباتی اوباما منجر شد و او را وادار به حضور در کاخ سفید کرد. رومنی نیز دستش را روی قلبش گذاشت و گفت، به خاطر توفان و تبعات ناشی از آن مبارزات انتخاباتی اش را لغو کرده است. اما هر دو نامزد عملا مبارزات انتخاباتی شان را دنبال می کنند. بیل کلینتون به نفع اوباما در فلوریدا برای جلب نظر رای دهندگان تلاش می کند. میت رومنی نیز در حرکتی نمایشی و در برابر دوربین های متعدد به جمع آوری کمک به توفان زدگان مبادرت کرده است.»

چهارشنبه، 10 آبان ماه 1391 برابر با 2012-10-31 ساعت 08:10
خبر بعدی : تحولات بزرگ در خاورمیانه بعد از انتخابات آمریکا
خبر قبلی : نقدی: حامیان اسد شبیه نیرو‌های بسیج عمل می‌کنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -