همايش 8 هزار نفری دانش‌آموزان دختر راهيان نور

صداوسیمای رژیم: همایش راهیان نور با حضور 8 هزار نفر از دانش اموزان دختر از 25 استان در مشهد شهدای شلمچه برگزار شد.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرنگار ما ، هدف از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و تبیین سیاست های کلی راهیان نور دانش آموزی بیان کرد.
محمد ابراهیم محمدی گفت : در این همایش که با حضور وزیر آموزش و پرورش و فرمانده قرارگاه راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ، دانش آموزان با سردادن شعارهایی ، وفاداریشان را به آرمان های مقدس شهیدان اعلام کردند.
وی افزود: در ادامه ، آقای حاجی بابایی و سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور سخنرانی کردند.
محمدی گفت : وزیر آموزش و پرورش در سخنان خود یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 40 هزار دانش‌آموز و معلم شهید را گرامی داشت و سردار فضلی نیز در سخنانی از سفر حدود 4 میلیون نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال گذشته خبر داد که بیش از 900 هزار نفرشان دانش اموز و فرهنگی بودند.
وی اضافه کرد : جلسه مسئولان اموزش و پرورش و بسیج و سپاه استانها برای تبیین سیاستهای مربوط به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش اموزی نیز از ساعت 14 امروز در حاشیه این همایش برگزار می شود.
در حاشیه برگزاری این همایش ، وزیر آموزش و پرورش و سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اردوگاه‌های شهید مهدی باکری و شهدای سپاه مازندران دیدن کردند.



شنبه، 6 آبان ماه 1391 برابر با 2012-10-27 ساعت 12:10
خبر بعدی : انفجار اتوبوس زائران ایرانی در بغداد
خبر قبلی : ایران اسلامی؛ فقر به مصیبت تبدیل شده است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -