کشتار مردم سوریه بدست رژیم اسد در عید قربان

کمیته های هماهنگی انقلاب سوریه روز شنبه از کشته شدن 94 تن از جمله 7 زن و 6 کودک بدست نیروهای نظامی اسد در اولین روز عید قربان خبر دادند.

به گزارش العربیه به نقل از کمیته هماهنگی انقلاب، روز جمعه که به عنوان روز آتش بس اعلام شده بود نیروهای اسد بامداد صبح مناطق ادلب، حماه، حمص، درعا و حومه دمشق را با اسلحه سنگین توپخانه گلوله باران کردند.

براساس این گزارش ارتش اسد در اولین روز از تعطیلات عید قربان که روزآتش بس اعلام شده بود با حمله به 281 نقطه از مناطق تحت کنترل مخالفان، به صورت علنی آتش بس را نقض کرد.

این گزارش می افزاید روز جمعه تنها در حومه دمشق، حمص و ادلب 70 تن بر اثر بمباران بی رویه این مناطق توسط جنگنده های ارتش اسد جان خود را از دست دادند.

در همین حال فعالان حقوق بشری سوریه در منطقه حرستا از کشته شدن 3 تن در تظاهرات بر اثر شلیک گلوله، تک تیر اندازان و شبیحه (لباس شخصی های اسد) در ساعات اولیه روز عید خبر دادند.

اصیل عبدالله سخنگوی مرکز اطلاع رسانی انقلاب سوریه در گفت وگویی با تلویزیون العربیه اعلام کرد نیروهای امنیتی بشار اسد در درعا باشلیک به سوی تظاهر کنند گان 5 تن را به قتل رساندند.

شنبه، 6 آبان ماه 1391 برابر با 2012-10-27 ساعت 10:10
خبر بعدی : دستگیری 70 نفر از اخلالگران بازار ارز
خبر قبلی : مداح حکومتی: بخاطر رهبری گرانی‌ها را تحمل کنید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -