ابهام در سرنوشت طرح سئوال از احمدی نژاد

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح سوال از محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را منتفی دانستند. این در حالی است که این بار امضا کنندگان این طرح، بیش از حد نصاب بودند. با این وجود اما به نظر می رسد برخی از تغییر و تحولات باعث منتفی شدن طرح شد. البته نمایندگانی هم هستند که بر منتفی نشدن سوال از احمدی نژاد تاکید می کنند.

به گزارش العربیه، عوض حیدرپور عصو کمیته سوال از احمدی نژاد در مصاحبه با خبرگزاری فارس، بیان اینکه یکشنبه آینده مشخص می‌شود که طرح سؤال از احمدی نژاد منتفی می‌شود یا نه، گفت: "فرآیند سؤال از احمدی نژاد همچنان فعال است."

او با تاکید بر این که طرح سؤال از احمدی نژاد منتفی نشده است، اظهار داشت: "سؤال کنندگان از پاسخ‌های نمایندگان رئیس‌جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه قانع نشدند."

حیدر پور با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه سؤال را به هیئت‌رئیسه مجلس ارسال کرده است، افزود: "از یکشنبه گذشته تا یکشنبه آینده و به مدت یک‌هفته نمایندگان فرصت دارند تا امضاهای خود را پس گرفته یا اینکه وارد کنند."

این در حالی است که پنجشنبه مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نهم گفته است: "طرح سئوال از احمدی نژاد با انصراف و تقلیل یافتن امضا کنندگان منتفی شده است."

او در این زمینه اظهار داشت: "با توجه به دیداری که اعضای فراکسیون اصولگرایان با احمدی نژاد داشتند اکثر موارد مطرح شده در طرح سئوال از رئیس‌جمهور تشریح شد و رئیس‌جمهور بسیاری از این ضعف‌ها و اشتباهات را نیز قبول کرده و نسبت به جبران و اصلاح آنها قول مساعد داد."

وی افزود: "با توجه به نیاز جامعه به آرامش و تنش‌زدایی فعلاً بنا بر این است که طرح سئوال از احمدی نژاد وصول نشود."

افضلی فرد یادآور شد: "تعداد امضاها نیز به کمتر از 61 نفر رسیده که این موضوع خود به خود منتفی شده و دیگر امکان طرح سئوال از احمدی نژاد وجود ندارد."

آدينه، 5 آبان ماه 1391 برابر با 2012-10-26 ساعت 12:10
خبر بعدی : مسیر رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا بسته می‌ماند
خبر قبلی : تظاهرات ضد حکومتی با آتش بس در سوریه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -