تجمع در مقابل کاخ خامنه ای؛ تهدید به تیراندازی

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » همزمان با تجمع خانواده ۱۰ زندانی و تعدادی از مردم تهران در مقابل کاخ خامنه ای، انبوهی از نیروهای سرگوبگر گارد ویژه و نیروی انتظامی با تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت آنها را محاصره کرده اند و خانواده ها را تهدید به شلیک مستقیم می کنند.مادر یکی از ۱۰ اعدامی مقابل آنها سینه سپر کرد و به آنها گفت ما از تهدید هراسی نداریم اگر می تونی خوب شلیک کن؟
ولی فقیه آخوندعلی خامنه ای به خانواده های که به او پناه آورده اند و از او می خواهند که جان عزیزانشان را نجات دهدبجای پاسخ منطقی دادن به آنها، نیروی سرکوبگر گسیل کرده است وآنها را تهدید به شلیک گلوله و اعمال وحشیانه می کند.
ده خانواده ای که عزیزان آنها امکان دارد تا ساعتی دیگر جان گرفته شود علیرغم تهدید به شلیک گلوله ،دستگیری و رفتارهای وحشیانه دیگر همچنان مقابل کاخ علی خامنه ای ایستاده اند و خواهان متوقف کردن حکم ضد بشری اعدام هستند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اصرار آخوند علی خامنه ای بر اعدام زندانیان سیاسی و اعدام های گروهی را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضایی بین المللی جهت محاکمه این جنایتکاران علیه بشریت می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول آبان ۱۳۹۱ برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۱۲
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

دوشنبه، 1 آبان ماه 1391 برابر با 2012-10-22 ساعت 02:10
خبر بعدی : ده زندانی سحرگاه امروز در اوین اعدام شدند
خبر قبلی : تيراندازی در ایالت ويسکانسين آمریکا؛ سه کشته


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -