تحریم گازی اروپا یک جنگ روانی و تبلیغاتی است

اکونیوز:رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران با اشاره به اینکه ایران در فهرست صادرکنندگان گاز به اروپا قرار ندارد ،تاکید کرد: ادعای تحریم ایران فقط جنگ روانی و تبلیغاتی است.
" علی شمس‌ اردکانی " در گفتگو با خبرنگار اکونیوز با بیان مطلب فوق ، افزود: مطرح کردن تحریم گاز ایران زمانی موضوعیت دارد که ایران به کشور های اروپایی گاز صادر کند.
وی درادامه عنوان کرد: این لدعا فقط به منظور متمرکز کردن افکار عمومی به سمت ایران و فشار بر علیه ماست و یک نوع جنگ روانی و تبلیغاتی است .
عضو اتاق ایران با تاکید بر اینکه امریکا و اروپا از عدم حضور ایران در بازار بین المللی گاز و عدم وجود خط لوله انتقال گازایران در اروپا اطلاع دارند ،این تصمیم غرب را خجالت آور و تمسخر آور توصیف کرد و تصرح کرد : کل تحریم های ایجاد شده بر علیه ایران با هدف جلب رضایت رژیم صهیونیستی است و این مسئله برای غرب ناامیدکننده و شرم آور است.
شمس در بخش دیگری از گفتگوی خود اظهار داشت : برای شرکت در بازارهای بین المللی گاز نیاز به شرکت های فعال گاز در این زمینه است که متاسفانه به دلیل بروکراسی نفت و گاز در ایران این فرصت هنوز میسر نشده است چراکه بخش توزیع گاز در اختیار بخش دولتی است.

شنبه، 29 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-20 ساعت 11:10
خبر بعدی : قیمت مصالح ساختمانی 55 درصد افزایش یافت
خبر قبلی : ۳ روز عزای عمومی در چهارمحال و بختیاری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -