ضرغامی دو سال است تلویزیون‌ را رها کرده است

دیگربان: اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه سه سیما با انتقاد شدید از عملکرد عزت‌الله ضرغامی٬ گفت که وی دو سال است تلویزیون را‌‌ رها کرده و رئیس حراست سازمان را بر مدیران شبکه‌ها مسلط کرده است.

به گزارش سایت «نسیم‌آنلاین» آقای پورمحمدی این سخنان را روز چهارشنبه (۲۶ مهر) در مراسم تقدیری که از وی در تهران برگزار شده بود٬ بیان کرده است.

اصغر پورمحمدی آن‌طور که «شبکه ایران» اعلام کرده پس از مشاجره با علی دارابی٬ قائم‌مقام صدا و سیما پس از سال‌ها از مدیریت شبکه سه کنار گذاشته شد.

پورمحمدی گفته مسئولان صدا و سیما با برگزاری مراسم تودیع وی مخالفت کرده و به روزنامه «جام‌جم» نیز دستور داده‌اند تا درباره‌اش مطلبی منتشر نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از «بی‌تدبیری‌های» ضرغامی در صدا و سیما اظهار کرده است: «نباید جوری باشد که در تلویزیون یک فرد بی‌هنر بر مدیران رسانه‌ای مسلط باشد.»

پورمحمدی همچنین افزوده «چاپلوس»٬ «اهل بده بستان و سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی» نیست و در صدا و سیما نیز «مدیر توسری‌خور و مطیع» نبوده و به تشخیص خود عمل می‌کرده است.

علی اصغر پورمحمدی از سال ۱۳۸۲ مدیر شبکه سه سیما بود و همواره انتقاداتی به نحوه مدیریت علی دارابی و تیم همراه او داشت که در ‌‌نهایت این اختلاف‌ها منجر به خداحافظی وی از این سازمان شد.

پنجشنبه، 27 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-18 ساعت 10:10
خبر بعدی : اقتصاد جمهوری اسلامی بزودی متلاشی می شود
خبر قبلی : نذر چند شتر برای رهبر حکومت اسلامی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -