نماینده رژیم: مجوز خبرگزاری‌های اروپایی را لغو کنید

دیگربان: محمدحسن آصفری٬ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به قطع برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ایران از ماهواره هاتبرد خواستار لغو مجوز فعالیت تمام خبرگزاری‌ها و سایت‌های اتحادیه اروپا در این کشور شد.

شبکه‌های پرس تی‌وی، العالم، شبکه خبر، شبکه‌های سحر (۱ و ۲)، شبکه‌های جام جم (۱ و ۲)، شبکه الکوثر، شبکه قرآن و رادیو ایران از جمله رسانه‌هایی هستند که پخش آن‌ها قطع شده است.

یوتلست علت قطع پخش برنامه این شبکه‌ها را تحریم‌های اتحادیه اروپا و تصمیم دولت فرانسه برای ممنوعیت پخش شبکه «سحر» عنوان کرده است.

این تصمیم یوتلست با واکنش‌های بسیاری در جمهوری اسلامی همراه بوده است به طوری که گروهی از نمایندگان مجلس و شبکه‌های تلویزیونی این اقدام را محکوم کرده‌اند.

آقای آصفری هم روز چهارشنبه (۲۶ مهر) در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» از وزارت ارشاد خواسته امتیاز «خبرگزاری‌ها و سایت‌های فرانسوی که توسط فرانسه و اتحادیه اروپا در ایران فعالیت‌ می‌کنند را لغو کند.»

این نماینده مجلس از خبرگزاری‌های خارجی فعال در ایران با عنوان «لانه‌های عنکبوتی» یاد کرده که باید جمهوری اسلامی با لغو امتیاز آن‌ها دست به مقابله به مثل بزند.

علی طلوعی٬ مدیر شبکه جهانی جام جم هم ادعا کرده است: «پس از قطع شبکه‌های ایران از روی ماهواره، مخاطبان ما افزایش یافته‌اند.»

حسن گروسی٬ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در اعتراض به حذف شبکه‌های تلویزیون از روی ماهواره هاتبرد خواستار واکنش رسانه‌های جهان اسلام به این موضوع شده است.

پنجشنبه، 27 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-18 ساعت 00:10
خبر بعدی : اینگونه نمایشهای نخ نما، نشانه ترس رژیم است
خبر قبلی : پاسدار ذوالقدر: بدحجابی و آرایش زنان آزاردهنده شده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -