گزارش حاشیه بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی

گزارش خبرنگار ما از تهران: در حالیکه یک ساعت به برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی زمان باقی مانده حدود 70 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی تهران حضور دارند و جمعیت زیادی بیرون ورزشگاه در حال ورود به داخل استادیوم می باشند. اعلام ترکیب تیم ملی و عدم حضور علی کریمی در ترکیب اصلی باعث دلخوری تماشاگران شده است. یگان ویژه نیروی انتظامی در بیرون ورزشگاه مستقر شده است و تماشاگران در دو مرحله تفتیش بدنی می شوند. قوچان نژاد و دژاگه دو بازیکن لژیونر ایران در ترکیب اصلی حضور دارند.

در حالیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن در زمین حضور دارند تماشاگران با اتحاد قابل توجهی آنان را تشویق می کنند و سعی در بالا بردن روحیه آنان را دارند. بحث حضور محمود احمدی نژاد و رحیم مشایی به مزاج تماشاگران خوش نیامده است چرا که در فرودین ماه سال 88 پس از حضور احمدی نژاد در استادیوم آزادی ایران بازی را با حساب دو بر یک واگذار کرد. برخی تماشاگران از احمدی نژاد به عنوان «عروس بد قدم» نام می برند!

نیروی انتظامی از نشستن تماشاگران در چهار ردیف نخست طبقه اول و دوم سکوها جلوگیری می کنند. تعدادی از تماشاگران که از مناطق جنوبی ایران به استادیوم آمده اند با خود انواع و اقسام طبل ها را آورده اند که صداهای عجیب و غریبی از آنها شنیده می شود.

سه شنبه، 25 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-16 ساعت 20:10
خبر بعدی : حذف گفتگو با نماینده قزوین از خبرگزاری فارس
خبر قبلی : 60 هزار دانشجوی ایرانی در خارج از کشور


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -