اگر حرف مشایی در جامعه شنیده شود

صریح نیوز: دکتر عبدالرضا داوری در مناظره ای جالب با جعفر قادری، نماینده شیراز درباره مسائل اقتصادی، به برخی مسائل سیاسی نیز اشاره کرد که در ادامه، فرازهای سیاسی سخنان دکتر داوری مرور می شود:

دکتر داوری اظهار داشت: از جناب قادری تعجب می کنم که دولت را به دست داشتن در توطئه به هم ریختن بازار ارز به منظور برقراری ارتباط با امریکا متهم می کنند در حالیکه یک ماه قبل رهبر انقلاب به مناسبت هفته دولت فرمودند که دولت دهم به دلیل ایستادگی در برابر امریکا مورد هجمه و دشمنی قراردارد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی گفت:دولت حدود دو سال است که در سخت ترین شرایط درحال اجرای بزرگترین جراحی اقتصاد ایران در یکصدسال اخیر است و در حین جراحی نه تنها کمکش نکرده اند بلکه با اتهام زنی و امریکایی و منحرف خواندنش ، انگشت به چشم دولت فرو کرده اند.

عبدالرضا داوری افزود: اظهارات جناب قادری از جنس اظهارات اغراق آمیزی است که دولت را فراماسون و شدیدترین خطر علیه اسلام می دانند واقعا از خود پرسیده اید که چگونه یک دولت امریکایی ، منحرف و فراماسونر که خطرش از اصحاب سقیفه و این ملجم مرادی و شمر و خولی و حرمله و بنی امیه و بنی عباس هم بالاتر است از طرف رهبر انقلاب به عنوان دولت ایستاده و مقاوم بر سر آرمانهای امام و انقلاب معرفی می شود؟! واقعا با این تناقضات عجیب تحلیلی خود چه می کنید؟ اگر راست می گویید و به حرفهایتان واقعا اعتقاد دارید چرا با این دولت مماشات می کنید؟ اگر دولت امریکایی و فاسد و منحرف است تعارف نکنید عدم کفایت رییس جمهور را اعلام کنید و کار را تمام کنید! اگر راست می گویید و سندی را پیدا کردید که دولت ، رهبر انقلاب را برای رابطه با آمریکا تحت فشار قرار داده است آن را منتشر کنید و به عنوان یک نماینده مجلس عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور را خواستارشوید!

وی اظهار داشت:اتهاماتی که آقای قادری و دوستانشان در مجلس و برخی نهادهای دیگرعلیه احمدی نژاد و مشایی گفته اند هیچگاه علیه بازرگان و بنی صدر هم گفته نشد. نمی خواهم مقایسه کنم ولی برای عبرت گیری می گویم. به خوبی یادم هست که در بهمن و اسفند 59 گروهک رجوی در نشریه خود دهها مقاله و یادداشت نوشت و شهید مظلوم دکتر بهشتی را به بند و بست با امریکا متهم کرد و کار این اتهام زنی ها به جایی رسید که حتی عده ای از اعضای حزب جمهوری اسلامی دیگر حاضر نبودند پشت شهید بهشتی نماز بخوانند و اینگونه بود که امام خمینی فرمودند شهادت بهشتی پیش مظلومیت او چیزی نبود.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی گفت: جریان انحرافی چیست؟ شما اصلا اجازه داده اید که حرف مشایی در جامعه شنیده شود یا با تکه تکه کردن حرفهای او و شایعه پردازی کذب در اطراف او فقط به غوغاسالاری دامن زده اید؟ البته به خوبی می دانید که اگر مشایی را از سانسور خارج کنید و اجازه دهید سخن مشایی که ریشه در اندیشه های علامه طباطبایی دارد به طور کامل در جامعه عرضه شود آن وقت اعتبار رسانه هایتان که چند سال است جز سانسور و سرکوب مشایی کار دیگری نکرده اند زیر سوال خواهد رفت.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی گفت: جلسات دادگاه فساد بانکی را همه ما دنبال کردیم . واقعا چه سندی در خصوص دخالت نزدیکان رییس جمهور که شما منحرفشان می دانید اثبات شد؟ جز شانتاژ رسانه ای در مورد یک نامه مساعدت که به لحاظ قانونی لازم الاجرا نبود و در دادگاه هم مطرح نشد و همه روزه هم چندین نامه مشابه آن برای سایر تولیدکنندگان جهت رفع مشکلاتشان از دفتر رییس جمهور به دستگاههای اجرایی ارسال می شود آیا ارتباطی میان فساد بانکی سال 90 با نزدیکان رییس جمهور وجود داشت؟

عبدالرضا داوری افزود: آقای محمد جهرمی ، مدیرعامل وقت بانک صادرات که منشا فساد بانکی از آنجا آغاز شد و امروز دولت را به انحراف متهم می کند، در دادگاه کجا ایستاد؟ مگر آقای محمودرضا خاوری با فشار طومارهای 120 نماینده مجلس هفتم، نتوانست پست مدیریت بانک سپه که در دولت خاتمی داشت را در دولت نهم حفظ نماید؟ چرا دولت را به اختلاس متهم می کنید در شرایطی که داستان فساد بانکی اخیر به هرجا برسد به نزدیکان رییس جمهور نخواهد رسید.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی در پایان این مناظره اظهار داشت: البته اگر منظور از جریان انحرافی، انحراف از اشرافیت بروکراتیک و جریانهای ضدمردمی است ، قطعا دولت نهم و دهم تحت مدیریت این جریان انحرافی حرکت کرده است.


یکشنبه، 23 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-14 ساعت 04:10
خبر بعدی : احمدی نژاد به دنبال کسب آبرو نزد نیروهای مخالف
خبر قبلی : پایان عمر آمریکا در خلیج فارس نزدیک است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -