آب معدنی داماش درآستانه تعطیلی قرار گرفت

اختلاس بزرگ بانکی کاردست کارگران داد؛

کارگران آب معدنی داماش علاوه بر حقوق ۳ ماه گذشته خود هر یک حداقل ۶ تا ۷ سال از سنواتشان را نیز از شرکت طلبکارند.
۱۴۰ کارگر شرکت آب معدنی داماش از زیرمجموعه‌های گروه امیر منصور آریا از اوایل مهرماه در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

یکی از نمایندگان این کارگران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تایید این مطلب که کارگران از مردادماه حقوقی دریافت نکرده‌اند و صرفا مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به طور علی الحساب به آن‌ها پرداخت شده است، گفت: مدیران آب معدنی داماش که از شرکت‌های وابسته به گروه امیرمنصور آریا می‌باشد علی رغم آنکه می‌دانند کارگران این منطقه فرصت شغلی دیگری در انتظارشان نیست از اوایل مهرماه اصرار دارند که به دلیل نبود مواد اولیه باید کارخانه تعطیل شود.

این نماینده کارگران آب معدنی داماش تصریح کرد: این در حالی است که هنوز مقدار قابل توجهی مواد اولیه در انبارهای کارخانه موجود است و اینکه گفته می‌شود به دلیل کمبود و گرانی مواد اولیه باید تولید متوقف شود، بهانه‌ای بیش نیست.

وی افزود: کارگران آب معدنی داماش علاوه بر حقوق ۳ ماه گذشته خود هر یک حداقل ۶ تا ۷ سال از سنواتشان را نیز از شرکت طلبکارند.

این نماینده کارگری گفت: در پیگیری‌هایی که به عمل آمد فرماندار رودبار و دیگر مسئولان منطقه به کارگران قول دادند که شرکت تعطیل نخواهد شد و نیروی کار نباید نگران آینده شغلی خود باشد. اما در این میان مدیران آب معدنی نظر دیگری دارند که این مساله جای تامل دارد.

لازم به ذکر است که برخی مدیران در شرکت گروه امیر منصور آریا که شرکت آب معدنی داماش نیز از زیرمجموعه آن می‌باشد، به دلیل مشارکت در تخلف سه هزار میلیارد تومانی بانکی یا در بازداشت به سر می‌برد و یا آنکه به قید وثیقه آزادند اما در این میان شرکت‌های تابعه گروه یکی پس از دیگری دچار مشکل شده و در آستانه تعطیلی قرار گرفته‌اند.

پنجشنبه، 20 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-11 ساعت 11:10
خبر بعدی : عذاب و رنجِ مضاعف بيماران از كمبود دارو
خبر قبلی : جمعیت بیكار در کشور افزایش می یابد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -