کنفرانس مطبوعاتی پاسدار سابق و میلیاردر (بدهکار) فعلی

حسین هدایتی کیست؟ با او بیشتر آشنا شویم

ایرنا: مالک باشگاه استیل آذین امروز (چهارشنبه) با برگزاری نشست رسانه ای، خبر بازداشت خود را که در برخی رسانه ها منتشر شده بود،‌ تکذیب کرد.

ˈحسین هدایتیˈ در این نشست اظهارداشت: ایران در برهه کنونی نیاز به آرامش و امنیت دارد و بخش خصوصی نیز آرامش می خواهد، یک ایرانی مسلمان باغیرت و باشعور از تهمت و غیبت و آبروریزی خودداری می ‌کند.

وی با بیان اینکه شایعه بازداشت وی پس از خرید باشگاه گهر دورود منتشر شده است، افزود: تا زمانی که زنده هستم با فعالیت در ورزش سرباز کشورم خواهم بود.

وی اضافه کرد: این موضوع که یک تاجر بدهی داشته باشد طبیعی است و خرده گرفتن بر کسی که بدهی دارد نمی تواند همیشه درست باشد.

وی تصریح کرد: حتی پس از مرگ من، خانواده ‌ام می‌توانند تا دهها سال دیگر با سرمایه ‌گذاری در فوتبال به کشور و مردم عزیزمان خدمت کنند.


حسین هدایتی کیست؟ با او بیشتر آشنا شویم

سایت برد و باخت: حسین هدایتی معروف به آقای عابر بانک حالا توجه همه را به خود جلب کرده است. بهتر است کمی او را بیشتر و بهتر بشناسید.

۱-مالک صنایع استیل آذین
۲-مالک کارخانه های فولاد سازی و ورق
۳-دارنده ی بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران
۴-برج ساز در دبی و دارای ملک و املاک در اکثر کشورهای حاشیه ی خلیج فارس
۵-مالک زمین های کشاورزی بسیار
۶-سهامدار بازار مبل ایران
۷-رییس شرکتهای تجاری در ایران و خاور میانه
۸-و چندین و چند فعالیت تجاری دیگر عناوینی است که به حسین هدایتی نسبت می دهند.
۹-او یکی از مهمترین سهامداران بانک خصوصی تات است که تبلیغ های تلویزیونی اش را در این روزها میبینید.
۱۰-سرمایه گذار هتل ۲۳ طبقه ی سیروس
۱۱-هتل ۵۲۰ ملیون دلاری جزیره زیبای کیش حالا تیمی دارد که همه به آن حسادت می کنند.
۱۲-او ده ها کارخانه ی بزرگ در آسیا و خاور میانه دارد و در یکی از حسابهایش در ایران بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پول دارد و بیش از ۵۰۰ میلیارد هم در بانکهای دبی پس انداز کرده است.
۱۳-حسین هدایتی مالک شرکت خاور آذین نیز هست و شرکت فجر گالوانیزه سپاهان کاشان را به مبلغ ۹۲ میلیارد تومان خریداری کرده است.
حالا فهمیدید که کمک ۵ میلیاردی هدایتی به پرسپولیس مانند این است که شما به نزدیکترین دوستتان یا به کسی که دوستش دارید ۵۰ هزار تومان دستی تقدیم کنید!!!

آیا می دانید اولین شغلش چه بوده؟
مسئول پرسنلی سپاه ناحیه ۱۰ تهران، عضو ناحیه مقاومت مالک اشتر و در جبهه نیز در لشگر ۲۷ محمد رسول الله خدمت کرده است. از گوشه و کنار نیز شنیده میشود که او هم زبان تراکتوریهاست و متولد تهران.
حسین هدایتی صاحب تیم استیل آذین نیز هست ظاهرا مرد میانسالی با حدود ۴۵ سال سن و متولد تهران از محله دولاب تهران می باشد می گویند در سنین جوانی پدرش را از دست میدهد و با تلاش و زحمت خرج خانواده را در می آورد راویان شیرین سخن می گویند در دوران انقلاب فعالیتهای مبارزاتی نیز داشته و در همین رابطه سختیهایی نیز کشیده است و اما راویان شیرین سخن نیز می گویند او بعد از انقلاب نیز همراه انقلاب بوده و در برهه ای از زمان در یکی از ارگانهای انقلابی فعالیت می کند و بعد از آن مرغ خوش شانسی بر دوش او می نشیند و کم کم به ثروتی افسانه ای دست پیدا می کند.

چهارشنبه، 19 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-10 ساعت 13:10
خبر بعدی : فیلم؛ سخنان امروز خامنه ای در بجنورد / رژيم در بحران
خبر قبلی : گروه روسی "پوسی رایت" نامزد جایزه ساخاروف


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -