پرداخت پول به ائمه جماعات بررسی می ‌شود

نايب رئيس فراکسيون روحانيون مجلس گفت: اقدام‌هاي پولي آن هم در راستاي کمک به روحانيون و ائمه جمعه لوث کردن مسائل است و اگر بخواهد در اين زمينه کمک‌هايي شود مسائل عميق فرهنگي بسياري وجود دارد.

احمد سالک در گفت‌و‌گو با ايلنا در رابطه با اخبار منتشره درباره پاداشي که گفته مي‌شود توسط برخي از نزديکان رييس‌جمهور به روحانيون استان تهران در زمينه اعتکاف پرداخت شده است گفت: اين نوع اقدام‌هاي پولي آن هم در راستاي کمک به روحانيون و ائمه جمعه لوث کردن مسائل است و اگر بخواهد در اين زمينه کمک‌هايي شود مسائل عميق فرهنگي بسياري وجود دارد.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس گفت: اين گونه اقدامات براي جلب نظر عده‌اي انجام شده و ممکن است که از طريق روحانيون در اختيار آن افراد قرار گيرد اما روحانيون بيدارتر از اين حرفها هستند که بخواهند فريب اين گونه رفتارها را بخورند ولي جريان انحرافي سوءاستفاده‌هايي را در زمينه روحانيون انجام مي دهند و در اين راستا سابقه دار نيز هستند.

عضو کميسيون فرهنگي گفت: اقدام جريان انحرافي در شرايط فعلي در جنگ نرم به گونه‌اي از طرق مختلف تلاش مي کنند فضاي گل آلود درست کنند و به تعبيري با انحراف افكار عمومي، قهرمان از اين مساله بيرون بيايند تا نقاط ضعف و قانون‌شکني‌هاي اين گروه تحت الشعاع اين حرکت‌ها قرار گيرد.

وي گفت: در طول مدت هشت سال مردم ما برخي حلقه‌هاي اطراف رئيس جمهور را خوب شناخته‌اند و قوه قضائيه نيز با اين موضوع برخورد جدي مي‌کند.مردم ما بسيار هوشيار هستند به گونه اي که در راستاي استيضاح وزير ورزش با نمايندگان تماس مي گيرند و بيان مي کنند که شما با وزراء تسويه حساب خصوصي داريد. نايب رئيس فراکسيون روحانيون افزود: در جلسه هفته جاري فراکسيون اين مساله را پيگيري خواهيم کرد.



چهارشنبه، 19 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-10 ساعت 11:10
خبر بعدی : تعویق پرداخت حقوق کارگران شهرداری اشنویه
خبر قبلی : هزینه درمان ناباروری در کشور سنگین است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -