افزايش دو برابری قيمت فولاد

روزنامه جمهوری اسلامی: رئيس كانون سراسري انبوه سازان از افزايش 100 درصدي قيمت فولاد خبر داد و افزود: قيمت سيمان در هفته‌هاي اخير 20 درصد افزايش يافته است.
ايرج رهبر در گفتگو با مهر با اشاره به افزايش قيمت در بخش مصالح ساختماني، اظهار داشت: افزايش قيمت در چند هفته گذشته به خصوص در بخش فولاد و سيمان بسيار نگران‌كننده بوده به طوري كه قيمت فولاد در هفته‌هاي گذشته 100 درصد افزايش داشته است.
رئيس كانون سراسري انبوه سازان افزود: قيمت فولاد تا چند هفته گذشته در بازار با نرخ 1100 تا 1200 تومان خريد و فروش مي‌شد اما هم اكنون اين رقم به 2100 تا 2200 تومان رسيده است.
وي با بيان اينكه عمده مصرف در بخش ساختمان مربوط به فولاد است، بيان كرد: افزايش قيمت در اين بخش تاثير زيادي را در ساخت و ساز مي‌گذارد و قيمت تمام شده را افزايش مي‌دهد.
رهبر به افزايش 20 درصدي قيمت سيمان اشاره كرد و افزود: فولاد و سيمان دو كالاي اساسي در ساخت وساز هستند كه افزايش قيمت در اين بخش نگراني زيادي را براي انبوه سازان به خصوص در بخش مسكن مهر به وجود آورده است.
رئيس كانون سراسري انبوه سازان با اشاره به ركود در بازار مسكن، اظهار داشت: تا زماني كه بازار به ثبات نرسد، ركود در بازار مسكن ادامه دارد، زيرا سازندگان وضعيت مشخصي را براي خريد مصالح ساختماني ندارند.
وي تصريح كرد: تورم در تمامي بخشهاي اقتصادي بطور حتم در قيمت مسكن تاثير گذار خواهد بود اما در حال حاضر قيمتها با تغييرات لحظه‌اي روبرو هستند كه موجب ركود بازار مسكن شده است.
رهبر با بيان اينكه در حال حاضر نمي‌توان بازار مسكن را پيش‌بيني كرد، گفت: بايد به انتظار ثبات در بازار باشيم تا آينده بازار مسكن را پيش‌بيني كنيم.



سه شنبه، 18 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-09 ساعت 12:10
خبر بعدی : گرانترین خودروی وارداتی به ایران
خبر قبلی : بی ‌رمقی بازار خرید و فروش


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -