جزئيات بيشتر درباره اطلاعات فيلمبردار پناهنده شده

روزنامه مغرب در شماره روز يکشنبه خود جزئيات بيشتری درباره اطلاعات فيلمبردار همراه احمدی نژاد که به آمريکا پناهنده شد، منتشر کرده است.

اين روزنامه نوشته است: فيلم های حسن گلخن بان جزئياتی را که تا کنون غرب از آن بی خبر بوده، در اختيار آمريکا نهاده و از آن جمله تصاوير و فيلمهايی از سايتهای نطنز، فردو و پارچين يعنی سه نقطه بسيار حياتی در چرخه هسته يی ايران است. همچنين او فيلمهايی داشته که در آن فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات بلندپايه ديگر نظام را در حال بيان توضيحات حساس هسته يی و نظامی برای مقام رهبری و رئيس جمهوری هستند.

به نوشته روزنامه مغرب، اطلاعات فيلمبردار همراه احمدی نژاد در برگيرنده عکس ها و فيلمهايی است که وی توانسته است با استفاده از موقعيت ويژه خود از اماکن حساس هسته يی و نظامی جمهوری اسلامی تهيه کند.

اين روزنامه تاکيد کرده که حسن گلخن بان با اشتغال در سازمانهای ارزشی تا حدی پيش رفته بود که توانست اعتماد نظام را به خود جلب کند، به گونه يی که به فيلمبردار ويژه مقامات عاليه و رئيس جمهوری ايران مبدل شد.

روزنامه مغرب همچنین به فرار مسئولان حکومتی از کشور اشاره کرده و نوشته است: به تازگی افراد ديگری که در جايگاههايی بوده اند که می توانستند به برخی اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند، به خارج از ايران گريخته و از کشورهای مختلف درخواست پناهندگی کرده اند.

دوشنبه، 17 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-08 ساعت 03:10
خبر بعدی : فیلم؛ پیام پاسداران گروگان گرفته شده به سران رژیم
خبر قبلی : پایان فعالیت سایت خوب دیگربان بدلیل مشکلات مالی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -