لاریجانی به احمدی نژاد: روزی دوجین فحش به ما بدهید

لاریجانی: اگر با فحش به رییس مجلس مشکلات اقتصادی حل می​شود، روزی دوجین فحش به ما بدهید

رییس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده‌ای که خواستار پاسخگویی به اظهارات اخیر رییس جمهور در مجلس بود، گفت: ما به این مسائل عادت کرده​ایم.به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم نعمتی نماینده اردبیل در اخطار قانونی با اشاره به لزوم پاسخگو بودن رییس جمهور در برابر ملت، رهبری معظم و مجلس، گفت: متاسفانه رییس جمهور در مصاحبه اخیر خود همه مشکلات کشور را متوجه سایر دستگاه‌های کشور کردند، همه را محکوم کردند و به گونه‌ای برخورد کردند که گویا همه مشکلات کشور تقصیر مجلس است.
وی با بیان اینکه هیات رییسه باید از شان و جایگاه مجلس و نمایندگان دفاع کند، خطاب به لاریجانی افزود: اما هیچ عکس‌العملی از سوی شما نشان داده نشد و در جامعه به گونه‌ای منعکس شده که انگار همه مشکلات به مجلس باز می گردد! درحالیکه رییس جمهور مسئول اجرایی کشور است و باید در برابر همه مسائل مربوط به گرانی و ارز جوابگو باشد.
این نماینده مجلس سخنان رییس جمهور را فرافکنی دانست و تاکید کرد: مجلس با توجه با التهابات جامعه بیش از 20 جلسه با وزرا در خصوص مرغ، لبینات، گندم و گوشت و ... برگزار کرد و وارد عمل شد و کمک دولت بود. نباید مجلس به کارشکنی محکوم شود، رییس جمهور باید در جامعه سکینه باشد.
علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این اخطار با بیان اینکه مجلس با توجه به شرایط کشور با طمانینه عمل کرد، گفت: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی کشور متلاطم است، ما نیز وقت خود را صرف امور مهم کشور کردیم، این روش مجلس صحیح بود و به آن افتخار می کنیم.
وی افزود: جلسه امروز هم نمونه ای از همین رویکرد مجلس بود. نمایندگان، استیضاح وزیر ورزش را نه برای اینکه ایرادی به این وزارت خانه نمی دانستند بلکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، منتفی کردند و اولویت را به مسائل اقتصادی دادند.
وی ادامه داد: این افتخار است که مجلس درک درستی از شرایط دارد و در جلسات علنی و غیرعلنی با دولت برای پیگیری مسائل مردم تلاش می کند. این از سر دردمندی است و نگاه مجلس نگاه طبیبانه به حل مسائل مردم است.
رییس مجلس درخصوص اظهارات رییس جمهور نیز گفت: اینکه در مصاحبه ای، مجلس یا رییس مجلس را به فحش ببندند؛ اگر با فحش به رییس مجلس مسائل اقتصادی حل شود، ما حاضریم روزی دو جین فحش به ما بدهند. ما به این مسائل عادت کرده ایم.

یکشنبه، 16 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-07 ساعت 11:10
خبر بعدی : انهدام یک پهپاد بر فراز اسرائیل و اتهام به رژیم ایران
خبر قبلی : استخدام کارشناس در سازمان بسيج مستضعفين


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -