تلاش نیروهای امنیتی برای باز کردن مغازه‌های بازار

العربیه: گزارش های رسیده از تهران پایتخت ایران، از تلاش نیروهای امنیتی و پلیس برای باز کردن مغازه ها در بازار حکایت می کند. روز شنبه ماموران نیروی انتظامی به همراه نیروهای امنیتی و لباس شخصی به طور گسترده در بازار تهران حضور پیدا کردند. مغازه هایی که کرکره هایی نیمه باز داشتند، با تحت فشار قرار گرفتن از طرف نیروهای امنیتی مجبور به باز کردن شدند.

گزارش خبرنگار ما از تهران: امروز شنبه 15 مهرماه 1391 نیروهای یگان ویژه پلیس در بخش عمده ای از خیابان های مرکزی تهران حضور دارند. ضلع جنوبی چهارراه ولیعصر کنار پارک دانشجو بین 20 تا 30 موتور سوار به همراه چهار خودروی ضد شورش در آماده باش به سر می برند.

در خیابان انقلاب حد فاصل چهارراه ولیعصر تا میدان فردوسی نیروهای پیاده پلیس به گشت زنی مشغول هستند. اما اوج استقرار پلیس در ضلع جنوبی میدان فردوسی است. جایی که نزدیک 40 نفر از نیروهای پلیس در مقابل بانک سپه حضور دارند.

چند قدم آنطرف مجاور رستوران سنتی عیاران دلار فروش ها و دلال ها مشغول خرید و فروش دلار هستند و بازار گرمی دارند. خودروهای ضد شورش مسیر فردوسی تا توپخانه را در حرکت هستند و به صورت پراکنده دیده می شوند.

هیچ یک از صرافی ها نرخ ارز و سکه را ثبت نکرده اند و برخی از آنان کرکره های خود را نیمه باز نگه داشته اند. اما با وجود پلیسی شدن بازار ارز و وعده های جمهوری اسلامی قیمت ارز همچنان رکورد می زند و تا ساعت 13:00 به وقت تهران به شرح زیر است.

*دلار امریکا فروش: 3000 تومان خرید: 2800 تومان

*یورو فروش: 4000 تومان خرید: 3700 تومان

*پوند انگلیس فروش: 5000 تومان خرید: 4500 تومان


این در حالیست که خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران در خبری دروغ اعلام کرد دلار امروز در بازار تهران از 2500 تا 2700 تومان معامله می‌شود و اغلب مراجعه‌کنندگان به صرافی‌ها، فروشنده هستند که این طور نیست.


شنبه، 15 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-06 ساعت 12:10
خبر بعدی : در باره آقازاده ای که هم خودش قاتل است هم پدرش
خبر قبلی : حضور نيروهای امنیتی در اطراف ميدان فردوسی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -