آموزش‌های مهدها بايد بر اساس آموزه‌های دينی باشد

با اشاره به تشديد بازرسي از مهدهاي کودک در سطح کشور گفت: بر اساس دستورالعمل بهزيستي برنامه‌هاي مهدهاي کودک بايد بر اساس آموزه‌هاي ديني باشد.

محمد نفريه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اينکه در حال حاضر بيش‌از 14 هزار مهد در سطح کشور فعال هستند اظهار داشت: هم اکنون نظارت خوبي از سوي بازرسان بهزيستي از نحوه برنامه‌هاي آموزشي در مهد‌هاي کودک مي‌شود.

وي تصريح کرد: در سال جاري سازمان بهزيستي بسته‌هاي جديد آموزشي را ويژه مربيان و کودکان در مهدهاي کودک تدوين کرد که بخش مهمي از اين بسته‌ها به استان‌ها ارسال شده است.

نفريه بيان داشت: سازمان بهزيستي هر ساله در اواسط سال، شهريه‌هاي مهد‌هاي کودک را براي سال جديد تعيين مي‌کند که امسال نيز شهريه‌هاي مهد‌هاي کودک با حضور نمايندگان مهدهاي کودک، سازمان مصرف‌کننده و وزارت بازرگاني و همچنين بهزيستي مشخص و در نهايت ابلاغ شد.

معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي کشور گفت: شهريه‌ها بر اساس شرايط استان‌ها تعيين شده است ضمن اينکه مؤسسان مهدهاي کودک موظفند هستند شهريه‌ها را در جايي نصب کنند که خانواده‌ها بتوانند آن را رؤيت کنند.

وي خاطر نشان کرد: بازرسي‌هاي سازمان در سال‌جاري از مهدهاي کودک افزايش يافته است ضمن اينکه مهدهاي کودک بايد برنامه‌هاي آموزشي خود را بر اساس موازين ديني و اسلامي و ابلاغيه‌هاي سازمان انجام دهند و در غير اين صورت با مهدهاي متخلف برخورد مي‌شود.



شنبه، 15 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-06 ساعت 09:10
خبر بعدی : رشد تقلب در تحقيقات علمی
خبر قبلی : ارز مرجع برای واردات عروسک چینی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -