اغتشاشگران اقتصادی به دنبال بحران‌آفرینی هستند

دنیای صنعت-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید مشکلات بازار ارز و سکه را ریشه‌ای حل کند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید بازار را به گونه‌ای مدیریت کند که فرصت‌ به اخلالگران بازار ارز داده نشود.

احمد شوهانی نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: گرانی و نابسامانی ارز موضوعی است که امروز در بازار وجود دارد و کسی آن را کتمان نمی‌کند اما اعتراضاتی که در بازار تهران رخ داد سبب شد عده‌ای اغتشاشگر اقتصادی این اعتراضات را به سمت اهداف خود مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازاریان غیور و دلاور تهران به خوبی دست سودجویان اقتصادی را خواندند، تصریح کرد: کلیت بازار تهران مدافع نظام هستند و قطعا اجازه نمی‌دهند که عده‌ای سودجوی اقتصادی بخواهند بحران‌آفرینی کنند.

شوهانی منافع شخصی و ایجاد بحران را دو محور اهداف اخلالگران اقتصادی دانست و گفت: سرمنشاء این افراد بیرون از مرزها است و این اقلیت که عده‌ای از آنها بازمانده‌های فتنه سال 88 هستند با التهاب آفرینی در بازار ارز می‌خواهند جو را به سمت و سوی اعتراضات خیابانی به پیش ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید مشکلات بازار ارز و سکه را ریشه‌ای حل کند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید بازار را به گونه‌ای مدیریت کند که فرصت‌ به اخلال‌گران بازار ارز داده نشود که بخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: دولت در موضوع بازار ارز با اقتدار وارد شود و هرجا نیازی به قانونگذاری احساس شد مجلس شورای اسلامی همپای دولت در جهت کمک‌دهی به قوه مجریه به میدان می‌آید.

شوهانی به روزنامه هاآرتص صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: اینکه رژیم صهیونیستی عنوان می‌کند که در ایران بعد از 3 ماه از اعمال تحریم‌ها شورش‌های خیابانی صورت می‌گیرد ،کاملا اشتباه است چرا که آنان شناخت روپوستی نسبت به مردم ایران دارند. ملت ایران اگرچه نارضایتی نسبت به بازار ارز داشته باشند اما اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهد داد.

آدينه، 14 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-05 ساعت 15:10
خبر بعدی : جلوگیری از ورود عوامل حزب الله لبنان به قطر
خبر قبلی : ریاست بنیاد سعدی؛ پست چهاردهم حداد عادل


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -