کنگره شهدای عفاف و حجاب برگزار می شود

قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کنگره شهدای عفاف و حجاب با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت معرفی و تکریم آنان در استان قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به اینکه دردولت نهم مصوبه ۵۸۹ که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد، در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: قانون مجلس شورای اسلامی، قانون مجازات اسلامی، قانون رسیدگی به تخلفات اداری، قانون رسیدگی به مجازات فروشندگان لباس خلاف شرع، قانون ساماندهی مد و لباس از پیشینه این مصوبه است.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع عفاف و حجاب تدوین شده است، ابراز داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری عفاف و حجاب، نشست های تخصصی عفاف و حجاب، عرضه و نمایش پوسترهای نمایشگاهی عفاف و حجاب، نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب برتر، برپایی کرسی های علمی و تخصصی پرسش و پاسخ و احکام، ارائه احادیث بزرگان دینی، را از طرح های ۲۹گانه طرح جامع عفاف و حجاب برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: کنگره شهدای عفاف و حجاب با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت معرفی و تکریم آنان در استان قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری تاکید کرد: طرح هدی با همکاری بسیج خواهران سپاه برگزار می شود تا خانواده ها نسبت به خطرات بی حجابی در جامعه آشنایی پیدا کنند.

وی کنترل و نظارت بر تولید لباس، طرح کلیپ حریم ریحانه و مستند حجاب توسط صدا و سیما، تولید و توزیع لوازم التحریر ریحانه، برگزاری کارگاه آموزش حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب، نمایش لباس زنده را از دیگر طرح های عفاف و حجاب عنوان کرد.

آدينه، 14 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-05 ساعت 12:10
خبر بعدی : ممانعت از فعاليت خبرنگار رژیم در شهر مرزی تركيه
خبر قبلی : نگرانی امامان جمعه از پیامدهای گرانی افسار گسیخته


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -