اوباما در مناظره شب گذشته، مبهوت و حيران بود

روزنامه واشنگتن تايمز در باره مناظره تلويزيونی شب گذشته ميت رامنی نامزد جمهوريخواهان و باراک اوباما نامزد دموکراتها در انتخابات رياست جمهوری آمريکا نوشت، اوباما در مناظره شب گذشته، مبهوت و حيران، عصبی، ترش رو و زير ضرب بود.

این روزنامه نوشت: اوباما در تمامی مدت مناظره زير ضرب قرار داشت. او عصبی و همراه با لکنت زبان بود، مانند دانش آموزی بود که بعد از چهار سال اشتباه و طفره رفتن از انجام تکاليفش در مقابل مدير مدرسه قرار گرفته باشد.

ميت رامنی با صراحت و با فاکتهای حساب شده و جزئيات حاضر و آماده بود. او مستقيم به پرزيدنت نگاه کرد و او را متهم نمود که کيلومترها از درک وضعيت فاصله دارد.

اوباما؟ چشمانش به تريبون چسبيده بود، شبيه به فردی گناهکار، عصبانی و بی حوصله بود. در بخشی از مناظره اوباما تقريبا به صورت ملتمسانه ای برای راه نجات رو به مجری مناظره گفت، آيا می خواهيد به يک موضوع ديگری بپردازيم.

واشنگتن تایمز در پایان نوشت، باید گفت پرزيدنت در صحنه مناظره بطور کامل با وضعيت بسيار بدی ظاهر شد. از زمان قرار گرفتن جيمی کارتر در مقابل رونالد ريگان هيچگاه رئيس جمهوری به اين صورت شرم آور ظاهر نشده بود. در واقع اين توهينی به جيمی کارتر است.

پنجشنبه، 13 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-04 ساعت 13:10
خبر بعدی : بازداشت 16 نفر عامل عمده اختلالات اخیر ارزی
خبر قبلی : بر اساس نظرسنجی ها میت رامنی از اوباما پیشی گرفت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -