تیم احمدی‌نژاد «کمیته تشویش» تشکیل داده است

دیگربان: سایت «محدوده» یکی از سایت‌های «پوششی» متعلق به خبرگزاری فارس٬ پس از اعلام دستگیری یک گروه «نظر‌ساز» وابسته به تیم احمدی‌نژاد اعلام کرد این تیم اقدام به تشکیل «کمیته تشویش» کرده است.

این سایت روز چهارشنبه (۱۲ مهر) به نام اختصاری ۱۲ نفر از فعالان رسانه‌ای حامی محمود احمدی‌نژاد اشاره کرده و نوشته آن‌ها در قالب کمیته‌ای به نام «کمیته تشویش» فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

محمدجعفر بهداد معاون سیاسی دفتر احمدی‌نژاد٬ محمدرضا سرودلیر سردبیر «شبکه ایران»٬ عبد‌الرضا سلطانی خبرنگار روزنامه ایران٬ احمد شریعت و امیر ناصری از فعالان رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد از جمله افرادی هستند که این سایت آن‌ها را عضو «کمیته تشویش» معرفی کرده است.

بهمن شریف‌زاده سردبیر روزنامه الوفاق٬ حامد حجت٬ «محمدرضا. ت»، «حسن. ق»، «حمید. س»، «وحید. ش» و «مصطفی. ن» از دیگر اعضای این کمیته معرفی شده‌اند.

آن‌طور که این سایت اعلام کرده است هدف این کمیته «ایجاد التهاب در فضای سیاسی کشور»٬ «برجسته ساختن اعتراضات صنفی، کارگری و اقشاری» و «متوجه ساختن معضلات اقتصادی به نهادهای انقلابی» است.

سایت «محدوده» دیگر اهداف این کمیته را «بی‌اعتبارسازی و حمله به ارکان و منابع قدرت نظام» و «تخریب سپاه پاسداران» اعلام کرده است.

این سایت همچنین در خبری دیگری از تلاش تیم احمدی‌نژاد برای تشکیل «شبکه خبرنگاران» در سراسر ایران خبر داده است.

به نظر می‌رسد خبرگزاری فارس پس از حمله صریح محمود احمدی‌نژاد به این خبرگزاری در کنفرانس مطبوعاتی خود٬ دور تازه فعالیت‌ها علیه رئیس دولت دهم و نزدیکان وی را به طور غیر مستقیم آغاز کرده است.

پنجشنبه، 13 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-04 ساعت 01:10
خبر بعدی : پورمحمدی: از دستگاه اداری نارضایتی‌هایی وجود دارد
خبر قبلی : اتفاق جالبی که در نشست احمدی نژاد رخ داد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -