توضیح محسنی اژه‌ای درباره بازداشت جوانفکر

دادستان کل کشور تاکید کرد: قانون را بدون اغماض و تبعیض در مورد همه متهمان و مجرمان اجرا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در پاسخ به این سوال که قوه قضائیه هفته گذشته قانون را درباره سه نفر از افراد منتسب به مقامات سیاسی و کانون‌های قدرت (فرزندان رفسنجانی و مشاور احمدی نژاد)، یکسان و با قاطعیت اجرا کرد، چه تضمینی می‌دهید که این روند همیشه به این شکل ادامه پیدا کند، اظهار کرد: عدالت بر اساس اجرای بدون تبعیض قانون محقق می‌شود و قوه‌قضائیه مصمم است قانون را بدون اغماض و تبعیض در مورد همه متهمان و مجرمین به طور یکسان اجرا کند.


احمدی‌نژاد در مورد جوانفکر با رهبری دیدار می‌کند

مشاور رئیس جمهور در مورد علی اکبر جوانفکر گفت: از رئیس دستگاه قضا می خواهیم پرونده را در ردیف اعمال ماده 18 بررسی کنند.

حجت الاسلام عباس امیری فر در گفت‌وگو با مهر در مورد اقدام قوه قضائیه برای دستگیری و زندانی کردن علی اکبر جوانفکر مشاور رئیس‌جمهور گفت: روزهای دوشنبه رئیس جمهور با مقام معظم رهبری دیدار و ملاقات دارند که این دوشنبه در مورد موضوع آقای جوانفکر هم صحبت می کنند.

از حجت الاسلام امیری فر سوال شد جوانفکر بر اساس حکم دادگاه محکوم به زندان شده بود و باید حکم اجرایی می شد پس چرا شما معترض هستید که پاسخ داد: آقای جوانفکر به حکم دادگاه تجدید نظر اعتراض داشت و درخواست اعمال ماده 18 کرده بود که متاسفانه دستگیر و زندانی شد.

بنده از رئیس قوه قضائیه با توجه به تدبیری که دارند می خواهم که موضوع اعمال ماده 18 در این پرونده را بررسی کنند. قطعا خود مقام معظم رهبری هم راضی نیستند که آقای جوانفکر به اتهام توهین به مقام رهبری زندانی شده باشد.

وی گفت: بنده شخصا همانند سایر دوستان مخالف حکم قوه قضائیه در خصوص جوانفکر هستیم چون ایشان مدافع رهبری بوده و شدیدا ایشان را دوست دارند.

امیری فر اظهار داشت: فرزندان هاشمی در فتنه 88 جرم امنیتی مرتکب شدند در حالی که جوانفکر بیشترین مبارزه را با فتنه گران در دفاع از رهبری داشته است.

دوشنبه، 10 مهر ماه 1391 برابر با 2012-10-01 ساعت 03:10
خبر بعدی : احمدی نژاد به جوانفکر در اوین تلفن زد
خبر قبلی : سرویس های جی میل و جی تاک رفع فیلتر شدند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -