رفسنجانی: می ‌خواهند ما را از صحنه خارج کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منحرفان تمام تلاش خود را به کار برده‌اند تا دو قشر توانمند و کارآمد مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما را به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر ،آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران اسبق استان مازندران، حذف مدیران، نخبگان و علمای دلسوز را اقدام برنامه‌ریزی شده شیاطین انقلابی‌نما برشمرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تخریب و ضربه زدن به دین، اخلاق و اعتقادات جوانان و مردم را از جمله برنامه‌های دیگر منحرفان از دین و شریعت برشمرد و افزود: ‌ از صدر اسلام تا کنون برخی جریان‌ها با ظاهری دینی و انقلابی و در مقاطعی زودگذر و کوتاه موفق شده‌اند احکام و اعتقادات ناب مذهبی را منحرف و تخریب کنند ولی چون بی‌ریشه و سطحی بوده‌اند در دراز مدت در اهداف خود ناکام مانده‌اند و حقایق آشکار شده و رسوا شده‌اند.

هاشمی رفسنجانی اظهار نظرهای سنجیده و مبتنی بر استدلال‌ و منطق سیاسی را برای حفظ و تقویت آرامش و امنیت کشور ضروری دانست و اظهار کرد: با تدبیر و درایت در تصمیم‌گیری‌ها و اعلام مواضع می‌توانیم از گردنه‌های حساس عبور و از دشمن‌تراشی پرهیز کنیم.


آدينه، 7 مهر ماه 1391 برابر با 2012-09-28 ساعت 12:09
خبر بعدی : تيراندازی در مينياپليس چند کشته برجا گذاشت
خبر قبلی : خبر نداشتیم: وابستگی شدید گوگل به خلخال


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -