سرکرده پاسداران: تشکیل گردانهای امنیتی در بسیج

ایسنا: فرمانده کل سپاه ادامه داد: تشکیل گردان امام حسین(ع) برای آمادگی نظامی و مقابله با تهدیدات دشمن است که در این راستا جلوتر از اهداف تعیین شده هستیم و بیش از 400 گردان آماده‌اند تا در کنار نیروهای زمینی سپاه در مقابل تهدیدات نظامی بایستند. این سطح از آمادگی حتی در دوران دفاع مقدس نیز وجود نداشت.

سردار جعفری ادامه داد: گردان امام علی(ع) برای مقابله با تهدیدات امنیتی در نظر گرفته شده که مورد استقبال گسترده بسیجیانی که می‌خواهند با دشمنان مقابله کنند قرار گرفته و اکنون 100 گردان امنیتی تشکیل شده است. گردان عاشورا نیز امروز ماموریت‌های کامل روشن و تعریف‌شده‌ای دارد و در موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز جنگ نرم بیشترین کارآیی را دارد. گردان بیت‌المقدس نیز برای دفاع در مقابل تهدیدات مختلف پیش‌بینی شده است و به طور کلی بسیج، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی به اندازه امروز آماده نبوده است.

فرمانده کل سپاه درباره جنگ فرهنگی و نرم دشمن نیز گفت: هدف اصلی دشمنان، نیروهای پیشتاز انقلاب اسلامی یعنی بسیجیان و پاسداران هستند که برای مقابله با آن باید آمادگی‌ها را بالا برد. در این راستا حلقه‌های صالحین را در سراسر کشور تشکیل داده‌ایم و اکنون نیز بیش از 160 هزار حلقه صالحین تشکیل شده است. این آمادگی از الزمات ظهور است و بسیجیان باید با این نگاه آمادگی‌های خود را افزایش دهند.

آدينه، 7 مهر ماه 1391 برابر با 2012-09-28 ساعت 11:09
خبر بعدی : رئیس جمهور یمن از ملاقات با احمدی نژاد خودداری کرد
خبر قبلی : دیوید کامرون نقض حقوق بشر در ايران را محکوم کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -