نماینده مجلس رژیم: نارضايتی عمومی از گرانی‌ها

مردمسالاری: گراني، داد همه را در آورده است. از مردم کوچه و بازار گرفته تا مراجع، همه از وضع قيمت‌ها ناراضي هستند و به طرق مختلف اين گلايه مندي را اعلام مي‌کنند. اما گويا گوش شنوايي در دولت نيست و سفر به نيويورک مهم تر از ديگر مسائل است. اما انتقاد از گراني، اين بار توسط يکي از نمايندگان مجلس صورت گرفته است. احمد علي مقيمي نائب رييس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، با ابراز تاسف از گراني‌هاي موجود گفت: متاسفانه اين گراني‌ها به جايي رسيده که صداي مردم، مسوولان و بزرگان ديني را در آورده و باعث نااميدي در بين مردم شده و اين موارد را نمي‌شود انکار کرد.

نماينده بهشهر و نکا در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي اعتدال با اعلام اينکه هيچ کس نمي‌تواند گراني‌ها را منکر شود گفت: گراني‌هاي افسار گسيخته فشارهاي سنگيني را بر گرده مردم وارد مي‌کند و همين امر باعث شده تا حساسيت‌ها برانگيخته شود. وي با اشاره به واکنشهاي مراجع اعظام به گراني و بيکاري گفت: مراجع تقليد امناي مردم هستند و با همه اقشار و در همه عرصه‌ها ارتباط داشته و در کنار مردم حضور دارند.

عضو کميسيون عمران با اعلام اينکه مردم به دليل مشکلات و گرانيها به مراجع متوسل شده اند گفت: اين بزرگان هم فشار سنگين گراني‌ها را احساس کرده و بر حسب و ظيفه شرعي که دارند، اين مشکلات را به دولت گوشزد کرده اند. وي با تاکيد بر اينکه بايد متحد شويم و با عزم ملي به مقابله با گراني‌ها بپردازيم گفت: نبايد کنترل گراني را بر عهده دولت بگذاريم زيرا تاکنون موفق نبوده است. نماينده نکا و بهشهر تاکيد کرد: تحريم‌ها به تنهايي عامل گرانيها نيست، بلکه ضعف مديريت دولت و نداشتن دور انديشي و بي توجهي به شرايطي که در حال وقوع بود، باعث گراني و تورم شده است.



دوشنبه، 3 مهر ماه 1391 برابر با 2012-09-24 ساعت 12:09
خبر بعدی : سوزان رايس بانوی آهنين دولت آينده اوباما می شود
خبر قبلی : ادامه تعطیلی كارخانه ها و بیکاری صدها کارگر دیگر


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -