همین ‌امشب ‌با پسر رفسنجانی ‌برخورد کنید

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه قوه قضائیه باید با همان قاطعیتی که با فعالین رسانه‌ای برخورد کرد، با مهدی هاشمی هم برخورد می‌کرد،‌گفت: لازمه این کار این است که حکم دادگاه صالحه امشب درباره مهدی اجرا شود.

محمد حسین استادآقا کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بازگشت مهدی هاشمی به کشور و لزوم برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با وی اظهار داشت: برخورد با متخلفان و عدم تبعیض در این زمینه از مصادیق عدالت قضایی است که مقام معظم رهبری هم همواره چنین مطالبه‌ای داشته‌اند.

استادآقا با بیان اینکه نفس برخورد با فائزه هاشمی علیرغم اینکه چندین ماه رافت بی‌جایی نسبت به وی صورت گرفت و او آزادانه به خارج از کشور تردد کرد، قابل تقدیر است، گفت: برخورد با مهدی هاشمی یا هر متخلف دیگری که در حق نظام و مردم ظلم کرده است باید در زمان خود صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد قاطعانه و عادلانه با مهدی هاشمی اعتماد مردم را بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: قطعا برخورد مناسب بازی شائبه برخورداری وابستگان مسئولان از هاله امن را از بین می‌برد.

استادآقا با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی با فعالین جبهه فرهنگی انقلاب و رسانه‌ها در عین حال تاکید کرد: قوه قضائیه همانطور که در برخورد با این افراد از خود قاطعیت نشان داد باید امشب حکم دادگاه صالحه را درباره مهدی هاشمی اجرا کند تا متهم به بی‌عدالتی و عدم اجرای یکسان قانون نشود.


یکشنبه، 2 مهر ماه 1391 برابر با 2012-09-23 ساعت 21:09
خبر بعدی : دانشجویی اخراجی امیر کبیر بازداشت شد
خبر قبلی : پسر رفسنجانی روز دوشنبه به دادسرا می ‌رود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -