همه چيز بستگی به يک فرمان مقام معظم رهبری دارد

به گزارش «خبرگزاري دانشجو» از ياسوج، مشاور رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح‌ با اشاره به تجهيزات پيشرفته نظامي دشمنان ايران اسلامي گفت: همه چيز بستگي به يك فرمان مقام معظم رهبري دارد كه با صدور اين فرمان بيش از 2 هزار موشك كف فرودگاه هاي دشمن فرود مي آيد.

سردار مرتضي قرباني در گردهمايي فرماندهان ارشد عمليات والفجر 8 كه به منظور واكاوي اين عمليات در ياسوج برگزار گرديد، با اشاره به تجهيزات دشمن در ان سوي مرزهاي آبي خليج فارس گفت: دشمنان ما به بهترين و مجهز ترين و مدرن ترين هواپيماهاي آمريكايي و تجهيزات نظامي فرانسوي و غيره مجهز شده اند اما همه اين ها بستگي دارد به يك فرمان ولايت فقيه، امام خامنه اي كه با صدور اين فرمان بيش از 2 هزار موشك كف فرودگاه ها و بنادرشان، همه را به زمين مي خواباند.

وي افزود: ما به سلاح و تجهيزات و وسايل دلبستگي نداريم چون پشتيبان ما خداست.
مرتضي قرباني با اشاره به دسيسه هاي و حيله هاي دشمن بيان داشت: دشمنان ما ان طرف نشسته اند و برنامه ريزي مي كنند و هر روز يك حيله اي به كار مي برند اما ما بايد در اين اينجا با آن حيله مقابله كنيم و اشداء علي الكفار باشيم.

وي با تاكيد بر ضرورت جمع آوري اسناد دفاع مقدس و انتقال انها به نسل آينده بيان داشت: ما به دنبال اين هستيم كه به شهدا و رهبر و ملت مان بگوييم كه اين نسل كه با شهدا بودند و يادگاران دفاع مقدسند ،‌بايد اين قدرت و توان را به عنوان امانت هايي كه در دست ماست به نسل آينده انتقال دهيم.

قرباني به وضعيت امكانات رفاهي در كهگيلويه و بويراحمد در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: امروز به بركت ولايت فقيه و خون شهدا در استاني كه جاده هاي درست و حسابي نداشت شاهد هستيم كه به چه جايگاهي رسيد.

وي افزود: همه اين دستاوردها و پيشرفت ها ثمره خون شهداست كه ضد انقلاب در تلاش است كه اين فعاليت ها را بد جلوه دهد.

فرمانده وقت لشكر ويژه 25 كربلا در عمليات والفجر هشت به نقش رزمندگان كهگيلويه و بويراحمد در اين عمليات اشاره كرد و گفت: از آغازين لحضات عمليات والفجر 8 رزمندگان كهگيلويه و بويراحمدي حضور داشتند كه بايد با دقت اين زحمت و تلاش هايشان در حماسه حضور ثبت و ضبط شوند.

وي به دستاوردهاي والفجر هشت اشاره كرد و گفت: فتح فاو و پايگاه موشكي جزء افتخارات و سند افتخار كهگيلويه و بويراحمد است كه هيچ افتخاري بالاتر از اين افتخار وجود ندارد.

قرباني افزود: فتح فاو يك عمليات ملي و فراملي بود كه پس از ان قطع نامه 598 رقم خورد ، قضيه مك فارلين بعد اين پيروزي رخ داد و قطع خطوط نفتي عراق و صادرات نفت عراق و همسايگي ايران و كويت پس از اين پيروزي رقم خورد.

لازم به ذكر است نشست واكاوي عمليات والفجر 8 صبح ديروز با حضور جمع زيادي از فرماندهان ارشد اين عمليات از سراسر كشور در ياسوج برگزار گرديد كه تا پايان امروز ادامه خواهد داشت.

شنبه، 1 مهر ماه 1391 برابر با 2012-09-22 ساعت 03:09
خبر بعدی : پسر رفسنجانی قرار است روز شنبه به ایران بازگردد
خبر قبلی : از دغدغه های نرگس، محبوس زندان قرچک ورامین


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -