مرجع حکومتی: گرانی در جامعه غوغا می‌کند

خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی جعفر سبحانی شامگاه پنجشنبه در دیدار فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی در جامعه غوغا می‌کند افزود: عده زیادی از مردم به ما مراجعه و عنوان می‌کنند که با وجود پرداخت یارانه‌ها اما هزینه‌های زندگی و گرانی بیش از این میزان است و مسئولان باید فکری به حال اوضاع اقتصادی کشور بکنند.

وی با بیان اینکه آمار طلاق در کشور بخصوص در تهران بالا است افزود: این مسئله در آمریکا بیشتر است و در واقع در هر کشوری که روابط زن و مرد زیاد باشد، طلاق نیز بیشتر خواهد شد.

استاد برجسته حوزه گفت: معاشرت‌های خلاف شرع زن و مرد سبب می‌شود که افراد نسبت به همسر خود کم علاقه شوند و این امر بتدریج منجر به طلاق می‌شود.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور آینده با انبوهی از مشکلات از جمله بیکاری، گرانی و مفاسد اخلاقی در جامعه روبه رو است که امیدواریم بتواند در اداره کشور موفق باشد.

مسائل اخلاقی در جامعه وضعیت خوبی ندارد

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با بیان اینکه مسائل اخلاقی در جامعه وضعیت خوبی ندارد، افزود: هم اکنون استفتاء‌هایی که از مردم برای ما آورده می‌شود بیشتر در خصوص قتل، طلاق و نزاع‌های ملکی است و کمتر مسائل شرعی مورد سئوال قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: این امر به نوعی حاکی از افت اخلاق در جامعه است که در این زمینه مجلس باید ورود کند و علاج آن را تسهیل کند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها موجب فساد خواهد شد، افزود: مجلس باید از وزیر علوم در خصوص تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها حمایت کند.

آدينه، 31 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-21 ساعت 10:09
خبر بعدی : در حوزه بیل و بیلچه هنوز به خودکفايی نرسیدیم
خبر قبلی : انتقال زندانی سیاسی کرد به مکانی نامعلوم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -