وزیر دفاع رژیم: دشمن را در خانه خود منکوب می کنيم

صدا و سیمای رژیم: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه نظامی هیچ بیمی نداریم و دشمن را در خانه خود منکوب می کنیم.
به گزارش خبرنگار ما، سردار وحیدی در یادواره شهدای مسجد منشور منطقه 11 تهران افزود: برخی جریانها می خواستند به نام آزادی و دمکراسی انسانها را از مسیر دور کنند درصورتی که شهدا به ما آموختند تا چگونه به راه اصلی بازگردیم.
وی گفت:‌ قریب به 200 هزار شهید و 400 هزار جانباز انسانیت را به جامعه انسانی بازگرداندند.
وحیدی افزود:‌ اگر امروز به دنبال جامعه الهی و مدینه فاضله می گردیم نیاز نیست راه دور برویم شهید، فردی است که این راه را به ما نشان می دهد و فرهنگ جامعه را می سازد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اهانت به مقدسات اسلامی گفت:‌امروز تمدن بشر به آنچنان رذالت و پستی رسیده که هدف خلقت را مورد اهانت قرار می دهد آیا این اقدام نشان دهنده تمدن پوسیده غرب نیست.
وی افزود:‌امروز جاهلیت مدرن بشر را احاطه کرده و در چنین جاهلیتی دست به چنین اقداماتی می زند.
وحیدی گفت:‌اگر انقلاب اسلامی نبود کسی در برابر توهین ها قد علم نمی کرد و این دفاع ناشی از دفاع مقدس و خون شهداست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز با داشتن سرمایه دفاع مقدس، شهدا و امامت ورهبری ما آمادگی کامل داریم که البته همیشه در طول تاریخ جریان داشته و امروز نمود یافته است.
وحیدی گفت: ما سرمایه هایی همچون ولایت، شهید و شهادت و محراب و منبر داریم و با داشتن چنین سرمایه هایی دشمن را در خانه منکوب خواهیم کرد.
وی افزود:‌ دشمنان در تلاش هستند که در یک فضای روانی به ما بقبولانند که در معرض مشکلات بزرگ و لاینحلی قرار داریم.
وحیدی گفت:‌ آنها از طرفی ما را تهدید نظامی و القا می کنند که در تحریم و مشکلات قرار دارید.
وی افزود: ازطرفی دیگر سعی دارند این گونه جا بیندازند که فرهنگ جامعه نشان می دهد کسی با اسلام نیست و می گویند شما منزوی شده اید.
وحیدی گفت:‌آنها به ما می گویند تروریست و تروریست پرور هستید اما از طرفی رهبر انقلاب و شهدا به ما آموختند اوضاع بر عکس ادعای آنان است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود:‌دشمنان قصد دارند اینگونه القا کنندکه تحریم برای نظام ما مشکل ایجاد کرده است اما نمی دانند تحریم برای ما تمدن عظیمی خواهد ساخت.
وحیدی گفت:‌ جمهوری اسلامی به برکت مکتب اهل بیت و رسول مکرم اسلام، رهبری انقلاب و خون شهدا صحنه جدیدی را در عالم خلق خواهد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود:‌ عزت و سربلندی در انتظار کسانی است که گام خود را جای گام شهیدان می گذارند.



چهارشنبه، 29 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-19 ساعت 21:09
خبر بعدی : مخالفت بشار اسد با هرگونه طرحی از سوی سازمان ملل
خبر قبلی : چند گزارش تصویری؛ سخنان خامنه ای، جلیلی/بحران ارز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -