گرانی اشک مردم ولایت مدار را در آورده است

ایلنا - آستارا: نماینده آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، عنوان کرد: گرانی و تورم اشک مردم ولایت مدار ایران را در آورده است و از مسئولان کشوری و گیلان می‌خواهم فکری به حال این مردم شریف کنند.

صفر نعیمی زر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در آستارا با تاکید بر این که بازار و ارز در کشور ثبات ندارد، اظهار داشت: علیرغم این که نمایندگان مجلس یکی دو بار سئوال کردند و وزیر اقتصاد را به خانه ملت کشاندند ولی رئیس کل بانک مرکزی تاكنون حضور پیدا نکرده و همه تقصیرها گردن وزیر اقتصاد افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: هرچند که مسئولان ارشد دولتی گفته بودند نرخ ارز پائین می آید و قیمتها شکسته می‌شود، ولی این امر تحقق نیافته و ما همچنان منتظر تحقق وعده هستیم.

وی تصریح كرد: به عنوان یک شهروند ایرانی، سرباز ولایت، نوکر و خدمتگزار ملت بزرگوار ایران در خانه ملت از مسئولان نظام و همه دست اندرکاران كشور كه مسوولیت دارند به طور جدی و عاجزانه می خواهم فكری به حال مردم كنند.

نعیمی زر با اشاره به سخنان امام راحل که فرمود یک موی کوخ نشینان را به 100کاخ نشین نمی‌دهم،بیان داشت: ما باید هوای این قشر ضعیف جامعه را داشته باشیم.

وی اذعان داشت: اشک مردم از گرانی درآمده و مردم در رنجند، همانطور كه آنان به دلیل ولایت مداری و تعلق خاطر به ولایت مطلقه فقیه و رهبری عزیز و عظیم جامعه اسلامی، وضعیت کنونی مملکت را تحمل می کنند، مسئولان نیز به فكر حل مشكل آنان باشند.

چهارشنبه، 29 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-19 ساعت 11:09
خبر بعدی : هیچ‌کس جوابگوی گرانی‌ها نیست
خبر قبلی : انتقاد استادان تربيت معلم به اشکالات کتابهای دبستان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -