جريان انحرافی در فکر برنامه‌ريزی انتخاباتی است

نماينده اصولگراي مجلس نهم با انتقاد از پرداختن برخي رسانه‌هاي خاص به اهداف و برنامه‌هاي رهبران جريان انحرافي، گفت: باوجود الگوهايي مانند بهشتي‌ها و رجايي‌ها چرا بعضي مي‌خواهند از جريان انحرافي نمونه بسازند؟

نادر قاضي‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به درج مطالبي دربرخي روزنامه‌ها درباره معرفي منش و رفتار رهبران جريان انحرافي گفت: در جامعه ما الگوهاي بسيار خوبي از مراجع همچون آيت‌الله جوادي آملي، شهدايي نظير باکري، کاوه، شوشتري و سياستمداران بزرگ مانند بهشتي، رجايي و باهنر وجود دارد که روش زندگي و شيوه فکري آنها مي‌تواند به عنوان الگو به جامعه معرفي شود.

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي افزود: در ميان مردم عادي نيز نيروهاي مخلص و وفادار در تمام سطوح جامعه ديده مي‌شود که حاشيه‌هاي منفي نيز ندارند و اگر رسانه اي قصد ارائه شيوه زندگي مطلوب و سالم را دارد، مي‌تواند از آنها استفاده کند.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: نوشتن از افراد وابسته به جريان انحرافي که حاشيه بسياري در جامعه و نزد مراجع تقليد دارند و در برخي زمان‌ها، کشور را به چالش کشانده اند، چه معنايي مي‌تواند داشته باشد و اصلا مگر در جامعه قحط الگو و نمونه داريم؟

عضو کميسيون صنايع مجلس با اشاره به بحث کانديداتوري برخي از رهبران جريان انحرافي براي انتخابات رياست جمهوري، بيان کرد: اگر اين حرکت، يک نوع ترفند تبليغاتي محسوب مي‌شود، بايد بدانند مردم ما هوشيار هستند و فريب اينگونه اقدامات را نمي‌خورند؛ همچنانکه منتسبان به اين طيف، با وجود صرف هزينه هنگفت و تبليغات فراوان نتوانستند کانديداهاي مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.

قاضي‌پور همچنين اضافه کرد: رسانه‌هايي که از بيت‌المال کمک مي‌گيرند، بايد مطالب خود را به تهيه گزارش از عموم هموطنان اختصاص دهند که در معادن و کارخانه‌ها و کوره‌ها به فعاليت مي‌پردازند تا کشور را از وابستگي و تحريم نجات دهند؛ نه آن که در اختيار افکار سياسي گروهي خاص باشند که در طول سال‌هاي گذشته در جامعه ايجاد مشکل کرده‌اند.



شنبه، 25 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-15 ساعت 11:09
خبر بعدی : ركود تورمی تشدید می‌شود
خبر قبلی : جای كودكان كار در كلاس‌های درس خالی است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -