اس ام اس ها قیمت ارز و سکه را بالا می برند

به گزارش تعامل، در روزهای اخیر شاهد افزایش لحظه ای قیمت های ارز و سکه هستیم. فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و حل مشکل گرانی که چند هفته ای بیش از آن نمی گذرد گویا لوح نوشته ای بوده بر سایتها و روزنامه ها که مسئولین به آن عمل نکنند!

همانگونه که این وضعیت در سال گذشته نیز رخ داد و رئیس جمهور، انگشت اتهام را به سمت خبرگزاری ها و دستگاههای اطلاعاتی نشانه گرفت گویا باز هم رئیس جمهور به دنبال این است که مقصری برای این مساله پیدا کند.

پس از ماجرای افزایش ناگهانی قیمت سکه در سال گذشته، رئیس جمهور در جمعی عنوان کرد: روز تعطيل و شهادت پيامبر عظيم‌الشان اسلام، اس‌ ام‌ اس‌ها، خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي عمومي لحظه‌اي خبر مي‌دادند كه قيمت سكه و ارز فلان قدر شده است. يك بازي زشت، اقتصادي – سياسي و رسانه‌اي شد كه به نظر من خيانت بود.

همینطور درسفر خود به مشهد نیز انگشت اتهام خود را به سوی دستگاههای اطلاعاتی نشانه رفت و گفت: متاسفانه در اين زمينه دست دولت خالي بود، چرا كه با وجود حضور تعداد زيادي عناصر اطلاعاتي هوشمند در كشور، بدخواهان در مقدمه و ابتداي توطئه خود با طراحي موضوعاتي فرعي، کذب و دروغين، ذهن و انديشه عناصر اطلاعاتي كشور را به مسائل ساختگي معطوف كرده و غفلتي ايجاد كردند تا توطئه خود را اجرا كنند.

اما رئیس کل بانک مرکزی اخیرا در مصاحبه ای هیچ عامل خاصی بجز خود مردم را در گرانی ارز و سکه دخیل ندانست و عنوان کرد: شما مشاهده کردید که یک مرتبه قیمت جهانی طلا دارد می آید پایین اما قیمت طلا در کشور بالا رفت. فکر کردیم چه عاملی می تواند این عامل را بالا ببرد. بررسی کردیم دیدیم عامل خاصی در این رابطه دخالت ندارد و مردم می خواهند مقداری از نقدینگی خود را به سمت طلا سوق دهند. بلافاصله ما آمدیم پیش فروش را مطرح کردیم.

اما سوال از جناب آقای رئیس جمهور خدوم اینجاست که جنابعالی که خود را در تمام امور کارشناس ارشد می پندارید و دست خبرگزاری ها و دستگاههای اطلاعاتی را در جریان افزایش نرخ ارز و سکه رو کردید و مسلما فکری هم به حال اصلاح آن کرده اید، حال دلیلتان برای افزایش لحظه ای نرخ ارز و سکه چیست؟ و توجیه تان برای نرخ تورم ایران که سرآمد خاورمیانه قرار گرفته و رکورد زده چیست؟

آقای احمدی نژاد! دلیل این همه تاخیر برای اجرای فرامین رهبری در جهت حل مشکل معیشتی مردم چه می تواند باشد؟ واقعا چه اقدامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای حمایت از تولیدگران چشم انتظار انجام شد؟ و واقعا این همه شعاری که برای یاری از قشر محروم و مستضعف جامعه دادید و حال باید متحمل نرخ تورم لحظه ای شما باشند چه شد؟ و واقعا این سوء مدیریت ها تا کی ادامه خواهد داشت؟

جناب آقای رئیس جمهور! شما که اس ام اس و اخبار چند خبرگزاری از سر دلسوزی و تلنگر به مسئولین را، "بازي زشت اقتصادي – سياسي و رسانه‌اي و خیانت” خطاب کردید، حال این وضعیت را چه می نامید و مسئول این بازی اخیر را که و چه می دانید؟ آیا بازهم انگشت اتهام را به سمت اس ام اس ها و دستگاههای اطلاعاتی که موفقیتهای چشمگیر اخیرشان خاری در چشمان معاندین بوده خواهید برد؟

آیا وقت آن نرسیده که انگشت اتهام را به سمت خود و سیستم مدیریتی خود نشانه روید؟

آدينه، 24 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-14 ساعت 02:09
خبر بعدی : توهین به اقوام رئیس دانشگاه را برکنار کرد
خبر قبلی : ابراز همدردی سازمان همکاری اسلامی با آمریکا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -