اطلاعات رهبر در مورد مغولستان بيشتر از خود چنگیزخان!

دیگربان: مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه «عمار» از تعریف علی خامنه‌ای از «خوبی‌های» مغولستان در دیدار با رئیس جمهوری این کشور خبر داد و گفت اطلاعات رهبر جمهوری اسلامی درباره این کشور بیشتر از مسئولان آن است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای طائب این مطلب را روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) در جمع گروهی از مردم بندرعباس بیان کرده است.

رئیس قرارگاه «عمار» گفته که آقای خامنه‌ای در دیدار با مسئول {رئیس جمهوری} مغولستان اطلاعاتی {خوبی‌هایی} از این کشور ارائه کرده که این مسئول نیز از آن‌ها «اطلاع» نداشته است.

تساخیاگین البگ دورج٬ رئیس‌جمهوری مغولستان که به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد به ایران سفر کرده بود٬ روز ۱۱ شهریور با علی خامنه‌ای نیز دیدار داشت.

حامیان رهبر جمهوری اسلامی سال‌هاست از متن و حاشیه این‌گونه دیدار‌ها٬ نقل قول‌هایی غیر رسمی در تعریف و تمجید از خامنه‌ای بیان می‌کنند که در پاره‌ای موارد این نقل‌قول‌ها نیز دردسرساز شده است.

روحانیون و نظامیان نزدیک به علی خامنه‌ای سال‌هاست از وی با عنوان «رهبر مسلمین جهان» نام می‌برند و وی را «بهترین» فرد برای رهبری جهان معرفی می‌کنند.

مهدی طائب در همین رابطه گفته است: «اعتقاد ما این است که رهبر انقلاب اسلامی ایران باید رهبر کل دنیا باشد، زیرا در دنیا هیچ‌ کس به خوبی ایشان نیست.»

چهارشنبه، 22 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-12 ساعت 23:09
خبر بعدی : سعیدی: مردم با ولایت‌پذیری از گزند مصون خواهند ماند
خبر قبلی : سعد حریری: نقش حزب الله در سرکوب اپوزسیون سوریه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -