جعل یک شخصیت بحرینی توسط خبرگزاری فارس

دیگربان: سایت «پارسینه» در گزارشی به طور تلویحی از جعل یک شخصیت بحرینی از سوی خبرگزاری فارس خبر داد و اعلام کرد چنین اقدامی نشان می‌دهد بین «انقلابیون بحرین» با جمهوری اسلامی رابطه وجود دارد.

این سایت گزارش کرده که خبرگزاری فارس گفتگویی با «شیخ صادق کاظم الجمری» به عنوان «یکی از رهبران برجسته ائتلاف ۱۴فوریه بحرین» منتشر کرده که این شخص وجود خارجی ندارد.

خبرگزاری فارس‌ در این گفتگو به نقل از آقای الجمری تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم٬ از برنامه اتمی تهران حمایت و نوشته که «جوانان بحرین تحت امر علی خامنه‌ای آماده جهاد هستند.»

سایت «پارسینه» نیز در واکنش به انتشار چنین گفتگویی٬ اعلام کرده که «صادق کاظم الجمری» فرد شناخته شده‌ای نیست و تاکنون نامی از او در میان اخبار مربوط به «انقلاب بحرین» منتشر نشده است.

این سایت همچنین نوشته که در موتور‌های جستجوی اینترنتی هم نامی از چنین شخصی (به غیر از خبرگزاری فارس) وجود ندارد.

آن‌طور که «پارسینه» نوشته است هیچ تصویری از فردی که خبرگزاری فارس وی را «یکی از رهبران برجسته ائتلاف ۱۴فوریه بحرین» معرفی کرده در اینترنت موجود نیست.

این سایت همچنین اعلام کرده که خبرگزاری فارس چندی پیش نیز نامه‌ای از «جنبش انقلاب ۱۴ فوریه بحرین» خطاب به محمد مرسی٬ رئیس جمهوری مصر منتشر کرده بود.

«پارسینه» در ادامه گزارش خود از استقبال برخی رسانه‌های بحرینی از این گفتگو به منظور توجیه سرکوب‌ها در این کشور خبر داده است.

این سایت نوشته «انقلابیون بحرین با احتیاط و تقیه به مبارزه خود ادامه می‌دهند و کوچک‌ترین اشاره‌ای مبنی بر ارتباط بین انقلابیون بحرین با ایران، می‌تواند به بد‌ترین عواقب منجر شود.»

مسئولان خبرگزاری فارس تاکنون درباره این گزارش سایت «پارسینه» واکنشی نشان نداده‌اند.

خبرگزاری فارس چندی پیش هم گفتگویی جعلی با محمد مرسی٬ رئیس جمهوری مصر منتشر کرده بود که این اقدام خبرگزاری وابسته به سپاه با واکنش‌های زیادی همراه شد.

سه شنبه، 21 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-11 ساعت 10:09
خبر بعدی : ترکيه با تحويل طارق الهاشمی به عراق مخالفت کرد
خبر قبلی : 11 سپتامبر و مراوده ناتمام آمريکا با جمهوری اسلامی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -