احمدی نژاد برای چه می ترسد؟

غلامرضا تاجگردون نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با انتقاد شدید از عدم مدیریت بازار ارز توسط دولت گفت: نابسامانی های ارز به علت تعیین تکلیف نکردن بانک مرکزی است ؛ ببینید در طی یک سال گذشته رییس کل بانک مرکزی چقدر صحبت های متناقضی زده است ، از نرخ ارز و تک نرخی کردن تا بورس ارز و متاسفانه رویه خاص و واحدی را برای کنترل اوضاع اتخاذ نکرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه نسبت به مدیریت بازار ارز بی اعتماد شده است و واکنش منفی جامعه نسبت به آقایان و مسئولین امر است است زیرا در چند سال گذشته ، جامعه فقط رویکردهای متناقض دیده است.

وی افزود: رییس جمهور در مصاحبه اش ، تلاطم بازار ارز را به 4 نفر نسبت داد ؛ بیاید و این چهار نفر را معرفی کند ؛ این مساله باید مشخص شود و نمی شود فقط سخن گفت.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهوری با جسارت احمدی نژاد بعید بود با آن شعارهای معرفی مفسدین اقتصادی ، تا به حال اسمی را اعلام نکرده باشد ؛ احمدی نژاد حتما اسمی در جیب ندارد ، اگر داشت ، حتما تا به حال اعلام می کرد .

تاجگردون گفت: کسی که به راحتی در مناظرات نام بالاترین افراد و مقامات مسئولین کشوری می آورد ، چرا نام چهار فعال و مفسد اقتصادی را نمی آورد؟ احمدی نژاد برای چه می ترسد و نامشان را نمی گوید، مفسد اقتصادی بالاتر از مقامات مسئول کشور نیستند ، باید نام آنها در رسانه داده می شد و به مردم معرفی می شدند.

وی در ادامه به مطرح شدن برخی چهره های شاخص برای انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: من نمی دانم آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری برای انتخابات ریاست جمهوری بیایند یا نه ، اما با توجه به مشکلات فعلی ، مطرح شدن نام این دو بزرگوار ، ناشی از رفتار عقلایی این دو بزرگوار و مدیریت منطقی آنان بوده است.

تاجگردون در خاتمه گفت: آقایان هاشمی و ناطق ، آنها در زمان مسئولیتشان رفتاری معتدل داشتند و یکی از دلایل مطرح شدن مجدد نام آنها می تواند این باشد ، البته بعید می دانم این دو نفر برای انتخابات تشریف بیاورند.

سه شنبه، 21 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-11 ساعت 02:09
خبر بعدی : بازتولید ادبیات بازجو‌ها توسط سایت‌های محافظه‌کار
خبر قبلی : تازه «فساد» را در اعضای دولت تان دیدید؟!


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -