تجمع کارگران قند اهواز در مقابل اداره صنعت خوزستان

این تجمع به صورت مسالمت امیز و در اعتراض به عدم رسیدگی مسئولان به وضعیت کارگران قند اهواز صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت مسئولان اداره صنعت و معدن خوزستان، این کارگران توانستند جلسه‌ای با آقای نظری، رئیس اداره صنعت و معدن خوزستان داشته باشند.

کارگران کارخانه قند اهواز، صبح امروز در اعتراض به عدم دریافت ۱۸ ماه از حقوق خود، در مقابل اداره صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان واقع در امانیه اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این تجمع اعتراضی که از ساعت ۹ صبح امروز برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارگران قند اهواز با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار رسیدگی مسئولان استان خوزستان به مشکلات خود شدند.

امامی، رئیس شورای اسلامی کارخانه قند اهواز در این زمینه به ایلنا گفت: این تجمع به صورت مسالمت آمیز و در اعتراض به عدم رسیدگی مسئولان به وضعیت کارگران قند اهواز صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت مسئولان اداره صنعت و معدن خوزستان، این کارگران توانستند جلسه‌ای با آقای نظری، رئیس اداره صنعت و معدن خوزستان داشته باشند.

وی درباره جزئیات این نشست گفت: در این جلسه، کارگران مشکلات خود را مطرح کردند که آقای نظری هم با تکرار وعده‌های قبلی این وعده را دادند که با تشکیل جلسه‌ای در استانداری خوزستان، مبلغی برای مشکلات کارگران درنظر گرفته شود.

امامی درباره وعده‌های رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به کارگران گفت: تا زمانی که کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات کارخانه قند اهواز تشکیل نشود، نمی‌توان امیدی داشت که این مشکلات برطرف شود. از سوی دیگر، تشکیل کارگروه ویژه باعث می‌شود که مشکلات به صورت جدی تری بررسی شود.

سه شنبه، 21 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-11 ساعت 01:09
خبر بعدی : توضیحات آخوند لاریجانی در مورد جلسه سران قوا
خبر قبلی : عوامل ‌ايرانی سريال «عمر» ممنوع الفعاليت شدند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -