دستگیری فردی به اتهام کمک به زلزله زدگان

ريیس پلیس فتاي استان اردبیل از دستگيري فردي که با انتشار فراخوانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت غیرمجاز براي زلزله‌زدگان كرده بود، خبرداد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ اميني دراين‌باره گفت: در پی گشت زنی‌های مستمر پلیس فتا در فضای سایبری، این پلیس متوجه انتشار فراخوان عمومی در یکی از شبکه‌های اجتماعی شد، که عامل انتشار آن با دادن شماره حساب شخصی خود براي جمع آوری کمک‌های مالی مردمی اقدام کرده بود.

وی با بيان اينكه در پی تحقیقات پلیس و استعلام‌های بانکی صاحب حساب شناسایی و حساب وی مسدود شد، گفت: متهم پس از دستگيري و انتقال به مقر انتظامي با رویت ادله موجود به بزه انتسابي اعتراف کرد و هدف خود را کمک‌رسانی به هموطنان زلزله زده اعلام کرد.

ريیس پلیس فتاي استان اردبیل ادامه داد: متهم پس از دستگیري و تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم به دادسرا منتقل شد.

اميني با قابل ستايش دانستن حس کمک‌رسانی و نوع دوستی هموطنان گفت: متاسفانه درفضای مجازی شاهد برخی از سود جویان فرصت طلب هستيم که با چنین فراخوان‌هایی از حس مهربانی مردم سواستفاده می‌کنند.

رييس پليس فتاي استان اردبيل گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های بشر دوستانه خود را از طریق شرکت‌ها و موسسات شناخته شده در کشور که توسط رسانه‌های جمعی اقدام به اعلام شماره حساب‌های رسمی خود می‌کنند، در اختیار آسیب دیدگان قرار دهند و از واریز کمک‌های خود به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد خودداری کنند.

دوشنبه، 20 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-10 ساعت 12:09
خبر بعدی : تجاوز به حریم سه اثر تاریخی در خیابان میرزا کوچک‌خان
خبر قبلی : سنگ ‌خور دیوار شیشه‌ ای غرب ناب ‌تر است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -