رونمایی از «مرقومه» خامنه‌ای بر حاشیه یک کتاب

دیگربان: رضا پارسیان‌نژاد٬ رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم «باشکوهی» به منظور رونمایی از «مرقومه» علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی بر یک کتاب خبر داد.

آقای پارسیان‌نژاد روز شنبه (۱۱ شهریور) در گفتگو با خبرگزاری فارس نام این کتاب را «پایی که جا ماند» اعلام کرده که رهبر جمهوری اسلامی پس از مطالعه آن «مرقومه‌ای» بر حاشیه آن نوشته است.

وی افزوده که حوز هنری کل کشور قصد دارد از این «مرقومه» که بزرگ‌ترین «افتخار» این کتاب است رونمایی کند.

پارسیان‌نژاد افزوده است پس از رونمایی از این «مرقومه» قرار است مراسم «باشکوهی» به «شکرانه این دستاورد بزرگ» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

کتاب «پایی که جا ماند» شامل ۱۹۸ خاطره از یکی از اسرای ایران در اردوگاه‌های عراق است که در دوران اسارت، خاطرات روزانه‌اش را روی تکه‌های کاغذ روزنامه و پاکت سیگار مدون کرده بود.

با متزلزل شدن مشروعیت خامنه‌ای در میان مردم٬ هواداران وی تلاش می‌کنند با ارائه تعاریف اغراق‌آمیز٬ چهره و موقعیت وی را بازسازی کنند.

طی سه سال گذشته تعاریف و تمجید‌های فراوانی از رهبر جمهوری اسلامی در رسانه‌های ایران مطرح شده که بازتاب‌های منفی گسترده‌ای در افکار عمومی مردم ایران داشته است.

با وجود این٬ رسانه‌ها و نزدیکان به خامنه‌ای همچنان به تعاریف خود از وی ادامه می‌دهند و بار‌ها ادعا کرده‌اند که رهبری وی مورد تائید امام دوازدهم شیعیان است.

دوشنبه، 13 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-09-03 ساعت 11:09
خبر بعدی : خودروهای ضد گلوله اجلاس در اختیار پلیس سرکوبگر
خبر قبلی : با حذف بودجه پیشگیری از بارداری، باید منتظر چه اتفاقاتی بود؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -