محکومیت دو شهروند کرد به زندان

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد دو شهروند را به حبس محکوم کرد.

براساس گزارش رسیده به آژانس خبری موکریان، شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد دو شهروند اهل روستای گزلن از توابع میاندوآب را به نام های قاسم رحیمی و محمد ابراهیم زاده به اتهام امنیتی، هر کدام به تحمل یک سال حبس محکوم نمود.

گفتنی است این دو شهروند که حدود شش ماه پیش بازداشت شده اند هم اکنون در زندان مرکزی مهاباد دوران محکوميت خود را سپری می نمايند.

یادآور می گردد آژانس خبری موکریان در گزارشی كه روز سه شنبه هفته پیش در وب سايتش منتشر نموده بود، اعلام كرد یک شهروند مهابادی به نام محمدامین قادرزاده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام امنیتی به چهارسال حبس محکوم شده است.


جمع آوری 1400گیرنده امواج ماهواره در بوکان

رئیس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف یک هزار دستگاه و تجهیزات گیرنده امواج ماهواره ای در بوکان طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش سایت موکریان، علی جدیدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هفتگی خبری نیروی انتظامی با بیان اینکه در هفته گذشته یک‌ هزار و 400 دستگاه تجهیزات گیرنده امواج ماهواره ‌ای در بوکان در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی جمع ‌آوری شد، افزود: همچنین 420 هزار قرص پیش‌ ساز مواد مخدر در میاندوآب کشف و ضبط شد.


سه شنبه، 7 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-08-28 ساعت 12:08
خبر بعدی : طوری فریاد بزن که به گوش دیکتاتور و مهمانانش برسد
خبر قبلی : اجلاس غیرمتعهدها؛ یکصد تن از سران شركت نمى كنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -