انتقاد یک نماینده به هدیه بنزینی دولت

خانه ملت: جعفر قادری با انتقاد شدید از اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری مبنی بر افزایش سهمیه بنزین شهریور به ۹۰ لیتر، گفت: این اقدام دولت در شرایط فعلی کشور چه معنای دارد؟

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که در کشور نیاز به صرفه جویی داریم اضافه کردن ۳۰ لیتر بنزین به کارت سوخت‌های مردم چه توجیهی می‌تواند داشته باشد.

به گفته وی: این اقدام دولت فقط جنبه سیاسی دارد و هیچ هدف دیگری مد نظر دولت از این اقدام نبوده است.

عضو کمیسون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای فراوان در تعطیلات عید فطر و همراه شدن این مصرف بالا با تحریم‌ها، تأکید کرد: دولت باید پاسخگوی چنین اقدام‌های خود باشد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری صبح امروز (چهارشنبه یکم شهریورماه) از افزایش سهمیه بنزین شهریور به ۹۰ لیتر خبر داد و گفت: دولت ۳۰ لیتر بنزین به مناسبت عید فطر به مردم هدیه می‌کند و این سهمیه از ساعت ۲۴ فردا شب به کارت‌های سوخت دارندگان خودرو واریز خواهد شد.

دراین حال عبدالله جلالی قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفت وگو با تولید ایرانی تاکید کرد: دولت هنوز چنین ابلاغیه‌ای را برای ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صادر نکرده است و حتی در صورت ابلاغ چنین دستور العملی نیز، امکان عملیاتی شدن آن تا نخستین روز از مهرماه در سامانه وجود ندارد.

پنجشنبه، 2 شهریور ماه 1391 برابر با 2012-08-23 ساعت 03:08
خبر بعدی : ۳ هزارنفر از آزمون آیلتس انصراف دادند
خبر قبلی : كلاه ‌قرمزی و تشويق بچه ‌دارشدن...


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -