یک زندانی زندان تبریز به علت ضرب و شتم کشته شد

آژانس کُردپا: یکی از زندانیان زندان تبریز به دلیل روزه خواری در هنگام انتقال به سلول انفرادی از سوی مأمورین زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا: روز جمعه گذشته مورخه بیست‌و هفتم مردادماه، یکی از زندانیان بند موسوم به "بند متادون درمانی" به نام "مهدی" 26 ساله به دلیل روزه خواری از سوی مسئولین بند متادون زندان به منظور تنبیه به سلول انفرادی منتقل که به دلیل اعتراض این زندانی به اقدام مسئولین بند، وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند.

به گفته‌ی منابع مطلع از زندان مرکزی تبریز، اعتراض این زندانی در حالی صورت گرفت که به دلیل تعطیلی، مسئولین زندان در آنجا حضور نداشته و وی بدون دستور به سلول منتقل می‌گردیده.

در ادامه‌ی گزارش خبرنگار کُردپا آمده است: روز بعد به دستور معاون زندان "چاوشی" وی را با دست از پنجره سلول انفرادی آویزان کرده و چند نفر از پرسنل زندان از جمله فردی به نام "رضا زاده" با باتوم و پوتین وی را شدیدا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

شاهدان عینی گفته‌اند: این زندانی پس از چند دقیقه بیهوش شده و معاون زندان هر چه وی را صدا زده قادر به پاسخگویی نبوده است.

پس از بیهوشی مهدی به دستور معاون زندان به بهداری منتقل شده و پس از معاینه، دکتربهداری مرگ وی را به دلیل خونریزی داخلی اعلام می‌کند.

دوشنبه، 30 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-08-20 ساعت 10:08
خبر بعدی : برق؛ درآمد 200 میلیارد تومانی جریمه پرمصرف‌ها
خبر قبلی : زلزله در اهر؛ برخورد مرگبار آمبولانس: چند کشته


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -