آغاز به کار مرکز بازی ‌سازان انقلاب اسلامی

صدا و سیمای رژیم: مرکز بازی سازان انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد. دبیر موقت این مرکز در حاشیه مراسم افتتاحیه ان که در تالار تلاش برگزار شد، گفت: مرکز بازی سازان انقلاب اسلامی با هدف کمک به برخی نهادهای دولتی به منظور حمایت بیشتر از سازندگان بازی‌های انیمیشنی ارزشی تاسیس شده است و در آینده در خدمت فعالان دغدغه‌مند در این عرصه خواهد بود.
کرباسی افزود: متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله بروکراسی‌های موجود در سازمان‌ها توجه چندانی به تولید بازی‌های انیمیشنی ارزشی نمی‌شود به همین منظور برآن شدیم تا با تاسیس مرکزی فعالان این عرصه را به شکل انجمنی به هم نزدیک کنیم تا قدم‌های اساسی در تولید این دسته از بازی‌ها به ویژه در فضای امروز جنگ نرم برداریم.
دبیر موقت مرکز بازی سازان انقلاب اسلامی افزود: هم‌اکنون اعضای این مرکز بیست پروژه تولید بازی‌ها رادر دست تهیه دارند که ساخت 5 بازی از جمله بازی راز روشن (درباره شهید مصطفی احمدی‌روشن) آغاز خواهد شد.
کرباسی با بیان اینکه در روند کارهای اینچنینی نمی‌توان تنها از راه‌های دولتی اقدام کرد، افزود: با فعالیت این مرکز و عضو‌گیری فراوان آن راه برای همکاری بیشتر بازی‌سازان در ساخت و تولید بازی‌ها هموار و بخشی از مشکلات بروکراسی مرتفع خواهد شد.
در مراسم آغاز به کار این مرکز جمعی از برنامه‌نویسان، طراحان، فیلم‌نامه نویسان حوزه تولید بازی‌های انیمیشنی حضور داشتند.



شنبه، 28 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-08-18 ساعت 03:08
خبر بعدی : درخواست برای حل مشکل بازیگر شبیه احمدی‌نژاد
خبر قبلی : دفاع عجیب مدیر اخراجی از سرقت اطلاعات


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -