کشته و زخمی شدن تعدادی در زلزله های عصر امروز

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی از فرو ریختن تعدادی از ساختمانها در این شهرستان همچنین زخمی شدن عده ای از مردم در زلزله های عصر امروز در این شهرستان خبر داد.

الله ورودی دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع دو زلزله 6.2 و 6 ریشتری در حوالی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی گفت: زلزله در شهرستان ورزقان خرابی هایی را ایجاد کرده است به گونه ای که هم اکنون تلفن های ثابت و همراه در این شهرستان قطع شده و امکان ارتباط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اخبار تعدادی از ساختمانهای کاهگلی در این شهر فرو ریخته است گفت: همچنین بر اثر این زلزله تعدادی از مردم این شهر مجروح شده اند و در حال انتقال به بیمارستانها هستند.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در این شرایط فرماندار ورزقان به دلیل پروازی بودن در این شهر حضور ندارد، گفت: در تلاش برای تماس با استاندار آذربایجان شرقی هستم اما نتوانستم با وی ارتباط برقرار کنم.


آمار کشته شدگان اعلام نشده است

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ارتباط با روستاها قطع است و تنها با بی سیم ارتباط داریم. همچنین آمار کشته شدگان اعلام نشده ولی مجروحان در حال انتقال به بیمارستان هستند که بیشتر شکستگی استخوان است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: برخی روستاها مانند خرمالو و هریف آسیب دیده اند.


شنبه، 21 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-08-11 ساعت 16:08
خبر بعدی : جداشدن نماینده سوریه در شورای حقوق بشر از رژیم اسد
خبر قبلی : حرکت گسل غرب رشته کوه های تالش علت زلزله امروز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -