اصلاح‌طلبان٬ جنبش سبز و احمدی‌نژاد سه راس مثلثی شوم

دیگربان: اکبر فتوحی٬ فرمانده سپاه استان یزد از اصلاح‌طلبان٬ جنبش سبز و تیم احمدی‌نژاد به عنوان «سه راس مثلثی شوم» نام برد که «در جهت کمک به اهداف کفر جهانی قدم بر می‌دارند.»

به گزارش روز شنبه (۱۴ امرداد) خبرگزاری «پانا» آقای فتوحی این مطلب را در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان یزد بیان کرده است.

وی خطاب به رهبران این سه جریان گفته است: «در داخل کشور و به خصوص در استان یزد از جایگاه و پایگاه مردمی برخوردار نبوده و نخواهند بود.»

سپاه پاسداران و بسیاری از روحانیون محافظه‌کار از اصلاح‌طلبان٬ جنبش سبز و تیم احمدی‌نژاد به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای علی خامنه‌ای یاد می‌کنند.

آن‌ها تلاش می‌کنند تیم احمدی‌نژاد که سال‌ها پیش با حمایت مستقیم علی خامنه‌ای به قدرت رسید را همسو با جریان اصلاحات معرفی کنند.

این در حالی است که اصلاح‌طلبان و رهبران آن همواره با تیم احمدی‌نژاد و دیگر محافظه‌کاران مرزبندی روشن و شفافی داشته و همواره یکی از جدی‌ترین منتقدان دولت‌ محافظه‌کار احمدی‌نژاد بوده‌اند.

سپاه با قرار دادن تیم احمدی‌نژاد در کنار دیگر منتقدان وضع موجود و عملکرد علی خامنه‌ای٬ به صورت تلویحی نشان می‌دهد هر یک از آن‌ها را تهدیدی برای رهبر جمهوری اسلامی می‌داند.

یکشنبه، 15 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-08-05 ساعت 12:08
خبر بعدی : برخورد با برادران زمین خوار لاریجانی به حرف خلاصه نشود
خبر قبلی : منبع حکومتی: دختر رفسنجانی ایران را ترک کرد + فیلم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -