محاکمه معتادی که جسد دوستش را در خانه نگه داشت

ایسنا: مرد معتادی که برای جلوگیری از انتشار بوی تعفن جسد دوستش هر روز اسپند دود می‌کرد در آستانه محاکمه قرار گرفت.

اواخر زمستان سال گذشته جسد مردی با هویت مجید ۳۶ ساله در منزل دوستش به نام بهرام ۳۴ ساله در محله یاغچی‌آباد تهران کشف شد و این در حالی بود که پنج روز از مرگ متوفی می‌گذشت.

در جریان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که مجید برای مصرف مواد مخدر به منزل بهرام رفت و آمد داشته و در انباری منزل او فوت کرده است. بهرام نیز که از این موضوع ترسیده، جسد او را پتوپیچ کرده و برای جلوگیری از انتشار بوی تعفن جسد، هر روز اسپند دود می‌کرده است. این موضوع شک خواهر بهرام را برانگیخته و ماجرا را به پلیس گزارش داده است.

قاضی میرناصر قریشی ـ بازپرس ویژه قتل تهران ـ پس از استعلام نظریه پزشکی قانونی که بر اساس آن، مرگ مجید ناشی از سوء مصرف موادمخدر تشخیص داده شد، به علت فقدان دلایل کافی، برای بهرام نسبت به اتهام قتل مجید قرار منع تقیب صادر کرد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت بهرام را به دلیل اخفای جسد مجید، تهیه محل برای مصرف موادمخدر و اعتیاد به موادمخدر مجرم تشخیص داد.

پس از صدور قرار مجرمیت برای این متهم، پرونده در اختیار قاضی آرش سیفی ـ دادیار اظهارنظر دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ـ قرار گرفت که وی نیز با صدور کیفرخواست برای این متهم، پرونده را به دادگاه ارسال کرد.

چهارشنبه، 11 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-08-01 ساعت 02:08
خبر بعدی : نماینده رژیم: به هر قیمتی پشت بشار اسد ایستاده ایم
خبر قبلی : مردم با مرغ به دشمن علامت منفی نشان ندهند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -