افزایش قیمت نان سفره کارگران را تهدید می‌کند

با اینکه نان قوت غالب جامعه کارگری است و افزایش قمیت آن سفره ۱۵ میلیون ایرانی را تهدید می‌کند، اما حداکثر میزان افزایش آن ۳۰ درصد بوده است که در مقایسه با میزان افزایش قیمت مرغ، بسیار ناچیز محسوب می‌شود.

ايلنا: نماینده ارومیه در مجلس نهم تاکید کرد: اینکه مردم واکنشی کمتر نسبت به افزایش قیمت نان داشتند، به این معنا نیست که این مساله تاثیری در زندگی آن‌ها ندارد، بلکه این افزایش بالای قیمت مرغ بود که واکنش همه مردم را برانگیخت.

نادر قاضی‌پور در این زمینه به ايلنا گفت: در مدت کوتاهی، قیمت مرغ، افزایشی در حدود ۲۰۰ درصد داشته است که این مساله حساسیت مردم و رسانه‌های کشور را برانگیخته است در صورتي افزايش قيمت نان بيشترين اعتراض را در بين اقشار كارگري داشت.

وی با مقایسه میزان افزایش قیمت مرغ با افزایش قیمت نان افزود: با اینکه نان قوت غالب جامعه کارگری محسوب می‌شود و افزایش قمیت آن سفره ۱۵ میلیون ایرانی را تهدید می‌کند، اما حداکثر میزان افزایش آن ۳۰ درصد بوده است که در مقایسه با میزان افزایش قیمت مرغ، بسیار ناچیز محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم یادآور شد: قیمت مرغ در چند روز اخیر به ۸ هزار تومان هم رسید که نشانگر افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت این کالاست.

دوشنبه، 9 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-07-30 ساعت 11:07
خبر بعدی : جنایت هولناک دیگر مزدوران لباس شخصی بشار اسد
خبر قبلی : آتش به جان بازار تهران افتاد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -