احتمال تعطيلی واحدهای بزرگ توليدی در خوزستان

ايلنا: دبير خانه کارگر خوزستان درباره تعطيلی واحد‌های بزرگ توليدی در اين استان هشدار داد.

آقايار حسينی با اشاره به اينکه کارگران کارخانه لوله سازی خوزستان بيش از دو سال است بلاتکليف‌اند، به ايلنا گفت: اين در حاليست که لوله سازی خوزستان در گذشته از شرکت‌های نمونه بخش دولتی محسوب می‌شد و از زمان واگذاری به بخش خصوصی وضعيت نابسامانی يافت.

اين فعال کارگری اضافه کرد: کارخانه لوله سازی در دو سال گذشته هيچ توليدی نداشته و از پرداخت بيش از ۲۰ ماه حقوق کارگران خود ناتوان بوده است و اين کارگران همچنان بلاتکليف هستند.

حسينی در ادامه به کارخانه قند اهواز اشاره کرد و گفت: بيش از ۱۴۰ کارگر کارخانه قند اهواز بيش از يکسال است که حقوقی دريافت نکرده‌اند.

اين فعال کارگری همچنين درباره مشکلات کارگران زير مجموعه شهرداری‌های استان خوزستان و کارگران قطار شهری اهواز اظهار داشت: حقوق اين کارگران معمولا با تاخير ۳ الی ۴ ماهه پرداخت می‌شود.

به گفته حسينی بسياری از اين واحد‌ها به دليل بی‌توجهی مسئولان تعطيل شده‌اند و با وجود اطلاع‌رسانی از طريق رسانه‌های جمعی هنوز هيچ اقدامی از سوی دولت در اين خصوص انجام نشده است.

دبير خانه کارگر خوزستان توجه خاص نمايندگان مردم در مجلس و مسئولان را به مشکلات کارگران استان خواستار شد و افزود: شايسته نيست در خوزستانی که منابع عظيم نفت و گاز و منابع طبيعی دارد و هشت سال در مقابل دشمن دفاع کرده است، کارگران با اين مشکلات مواجه باشند.


چهارشنبه، 4 مرداد ماه 1391 برابر با 2012-07-25 ساعت 10:07
خبر بعدی : گرمای 60 درجه آبادان زندگی مردم را مختل کرده
خبر قبلی : آغاز عملیات ویژه برای مداخله نظامی غرب در سوریه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -