توقف پخش برنامه های تلوزیون سوریه روی ماهواره

پخش برنامه هاي کانال سوري الدنيا روي ماهواره هاي نايل ست و عرب ست متوقف شد

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه وزارت اطلاع رسانی سوریه با اعلام این خبر افزود این اقدام در ادامه اقدامات فریبکارانه و گمراه کننده علیه سوریه انجام می شود. این اقدام در حالی صورت می گیرد که پایگاه ارتباط اجتماعی تویتر اقدامات فریبکارانه های را علیه سوریه آغاز کرده است و از عقب نشینی تاکتیکی ارتش سوریه خبر می دهد.

وزارت اطلاع رسانی افزود نیروهای مسلح سوریه به تعقیب تروریست ها و حمله به آنها در هر جا که باشند ادامه می دهند.

این وزارتخانه به مردم اطمینان خاطر داد که دولت و نیروهای مسلح همچنان در صحنه هستند و آنچه در این کانال های مغرض پخش می شود عاری از صحت است.

در ادامه گزارش آمده است: قطر اقدامات ضد سوری خود را به اوج رسانده است به گونه ای که تلاش هایی را برای شبیه سازی برخی ساختمان های رسمی و میادین اصلی سوریه در منطقه الزوباره در دوحه آغاز کرده است و یک شرکت امنیتی را مسئول نظارت بر این طرح کرده است تا از این امر برای فریب افکار عمومی درباره آنچه در سوریه روی می دهد استفاده کند.

آنها همچنین افرادی را که لباس های نظامی به تن دارند و تصویربردارانی را که نماینده کانال های سوری به شمار می روند و نیز خودروهای عمومی و خصوصی و نظامی دارای پلاک های جعلی سوری را برای ارائه تصاویر و فیلم های جعلی و ساختگی به خدمت گرفته اند تا به این طریق روحیه مردم سوریه را پایین بیاورند.


آدينه، 30 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-20 ساعت 11:07
خبر بعدی : ترس رژیم از شورش مردم؛ مانور پاسداران در تهران
خبر قبلی : سفیر روسیه در پاریس: بشار اسد پذیرفته که برود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -