تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی شوشتر

معترضین خواستار افزایش حقوق خود بر اساس نرخ تورم هستند

ایلنا: جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی شوشتر در اعتراض به عدم افزایش مستمري‌شان در سال 91 در مقابل کانون بازنشستگان اين شهرستان تجمع کردند.

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان شوشتر با اعلام این خبر به ایلنا گفت: صبح امروز - سه‌شنبه 27 تيرماه - حدود ۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان شوشتر به نمایندگی از ۱۲ هزار بازنشسته این شهرستان در اعتراض به عدم افزایش حقوقشان بعد از گذشت چهار ماه از سال در مقابل کانون بازنشستگان این شهر تجمع کردند.

حسین حبیب پور با بیان اینکه این معترضین خواستار افزایش حقوق خود بر اساس نرخ تورم هستند اضافه کرد: همچنین بازنشستگان خواستار اجراي قانون همسان‌سازي حقوق بازنشستگان و اجرای ساير قوانین مغفول مانده‌ي حمایتی شدند.

او با تاکید بر اینکه روز به روز شرایط معیشتی بازنشستگان سخت‌تر می‌شود ادامه داد: بازنشستگان خواستار پرداخت معوقات حقوقی بازنشستگی خود از ابتدای سال بوده و نسبت به نحوه محاسبات افزایش حقوق خود نیز اعتراض دارند.

این فعال کارگری در خاتمه گفت: اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شوشتر نسبت به خواسته‌ای این معترضین قول مساعد داده‌اند.

سه شنبه، 27 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-17 ساعت 11:07
خبر بعدی : مشکلات اقتصادی، اوضاع کشور را تحت تأثیر قرار داده
خبر قبلی : افزایش قیمت کتب درسی؛ گ مثل گرانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -